Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny Pc / NYE problemer / Svart skjerm ved Oppstart

Anbefalte innlegg

Idag kjøpte jeg en ny pc og satt den sammen selv alene. Det gikk relativt greit. Men når jeg slår den på så er skjermen helt svart (no signal står det på skjermen) Alle vifter funker som det skal, tilogmed det på skjermkortet. Skjermkortet sitter godt også, og det har ikke vært noen uhell med statisk eletrisitet heller. Den tradisjonelle pipelyden i oppstarten kommer heller ikke, så hva det betyr aner jeg ikke. Om noen har noen forslag på hva som kan være feil, vil jeg gjerne høre det

MWH Redd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv å reset bios / cmos

ta ut batteriet.

eller flytt pinen!

personlig syns jeg batteriet er simplest....

8971999[/snapback]

Kan det seriøst være grunnen altså? Er redd jeg kommer til å kortslutte hele hovedkortet jeg..

8972020[/snapback]

kan være grunnen det ja..... kobl ut alt strøm først og ta på kabinettes stål før du rører hovedkortet. så tar du ut batteriet teller til 3

så setter du det inn igjen

Lenke til kommentar

Prøvd å sette i strømkontakten som går fra Strømforsyninga til Skjermkortet da? Nei jeg mener ikke Skjermkablen. Jeg mener den kablen som sitter på Strømforsyninga. Der skal det være en PCI-E kotakt som du må sette i Skjermkortet ditt, så tenker jeg det ordner seg :)

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
prøv å reset bios / cmos

ta ut batteriet.

eller flytt pinen!

8971999[/snapback]

Kan det seriøst være grunnen altså? Er redd jeg kommer til å kortslutte hele hovedkortet jeg..

8972020[/snapback]

kan være grunnen det ja..... kobl ut alt strøm først og ta på kabinettes stål før du rører hovedkortet. så tar du ut batteriet teller til 3

8972074[/snapback]

hehe.. okay, men da skal jeg lokalisere batteriet og prøve å ta det ut! har ikke gjort det siden 1996, så håper jeg kjenner det igjen

Lenke til kommentar
prøv å reset bios / cmos

ta ut batteriet.

eller flytt pinen!

8971999[/snapback]

8972020[/snapback]

8972074[/snapback]

hehe.. okay, men da skal jeg lokalisere batteriet og prøve å ta det ut! har ikke gjort det siden 1996, så håper jeg kjenner det igjen

8972100[/snapback]

hehe batteriet på hk-et er logis å det første du ser når du kommer inni pc-en:P

satser på at det er sølvfarga vi og som regel rundt

- lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...