ronny-andre Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Litt klisjébilder kanskje, men jeg syns det ble litt fint: Det øverste er tatt i sola, mens det andre var dekt av skygge, så derfor fargene er litt forskjellige. Personlig likte jeg det nederste, men hva synes dere, og hva kunne jeg gjort annerledes/bedre? Jeg har ikke gjort noe med bildene enda, disse er nesten "rett fra kameraet" Endret 29. juni 2007 av ronny-andre Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Snodig bruk av fokus? Hadde vært bedre om enten hele bildet eller det i forgunnen var skarpt. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg syns fokusen er grei, skaper dybde i bildet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg syns fokusen er grei, skaper dybde i bildet. 8982892[/snapback] Greit nok at du synes det. Men jeg er nok enig med Søppelsveitt. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Til tider kan det være greit å prøve noe nytt. Å flytte fokus slik du har gjort her, passer ikke i mine øyne. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Her syns jeg du har gapt over for mange dråper, tror det ville ha bedre om du hadde fokusert nærmere. Skarpt og fine farger ellers. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det nederste liker jeg. Det er jo bare et enkelt og pent mønster som gjentar seg ujevnt, slik at det ikke blir kjedelig. Men alt kunne kanskje ha vært skarpt? Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Takk for tilbakemelding folkens. Jeg er fortsatt ny, så jeg er ivrig etter å få tips og gode tilbakemeldinger som er konstruktive til videre fotografering. Fant ut at bildene er svært like bakgrunnsbildet som ble brukt når Apple lanserte skjermbilder av nye Mac OS X Leopard: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå