larskrru Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei! Håper noen har prøvd EM-410U. Det er en en USB Kvm Switch. Når jeg skriver så "dør" tastaturet med ujevne mellomrom. Generelt synes jeg den oppfører seg veldig rart. Det tar lang tid å bytte fra en maskin til en annen også. Hvis man ikke slår av "buzzer" så sier den pip-pip-pip til stadighet også. Noe er feil. Hvis noen har noen tips hadde det vært hyggelig. Skjønner jeg ikke noe mer av den så returnerer jeg den. Lenke til kommentar
ofriborg Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kjøpte en Emine 410UP. Har ikke hatt dette problemet, men derimot at CTRL tasten slår inn som hot-key. Dette gjør svitsjen i praksis ubrukelig ettersom jeg ofte trykker CTRL i mange forskjellige kombinasjoner. Har fått sendt flere nye modeller, men alle har samme problem. Konklusjon: Emine sucks!!! Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ofriborg: sikker på at det faktisk ikke er programmert inn i enheten da? Har selv en KVM switch (ukjent merke) med Ctrl som hotkey, tror ikke det er noe feil med selve KVM'en fordi Lenke til kommentar
Nataz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ofriborg: sikker på at det faktisk ikke er programmert inn i enheten da? Har selv en KVM switch (ukjent merke) med Ctrl som hotkey, tror ikke det er noe feil med selve KVM'en fordi Poenget er jo at CTRL som hot-key gjør switsjen ubrukelig. Les heller hva han skriver. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) For det det er verdt, jeg bruker Aten sine KVM-switcher (men har ikke prøvd usb modellene) og er veldig fornøyd med de. Endret 14. juni 2009 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå