Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvordan faa vekk sykkeldekkspor fra hvit vegg?


Anbefalte innlegg

Ja, saa har det seg saann at jeg er paa besoek med noen som har sykkelen inni gangen paa huset, og de har satt den rett ved siden av en vegg.

 

Saa har sykkeldekkene paa sykkelen klart aa gnidd seg i veggen slik at det er svarte flekker paa veggen, jeg har proevd aa toerke dette vekk med haanduk, men til ingen nytte.

 

aa bruke vann hjelper ivertfall ikke.

 

 

Noen forslag? Er det noen teknikker som brukest, uten aa paavirke malingen?

 

 

Takker paa forhaand for svar!

post-107871-1183146420_thumb.jpg

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
groensaape fungerte ikke :/

 

 

Takker for tipset uanz!

8973328[/snapback]

kom akkurat på at flekkfjerner kanskje er tingen, noe ala oxy action eller noe

8973363[/snapback]

Vet ikke om jeg kan gjoere det, om det tar bort maling fra veggen saa er det krise, fordi jeg er paa besoek :S

Lenke til kommentar

I usa (ser på kontakten at det er der du er) så har dem jo vidundermiddel mot slikt... tror det heter Swifer Magic Ereaser ellerno.. mulig Scott Brite eller 3M har slikte produkter.. stikk på Home Depot, Target, Wall-Mart, eller K-Mart, disse butikkene har slike vidundermiddel for å fjerne slike merker

Lenke til kommentar

Hva med å prøve noe sterkt noe? Test med en klut med plasterfjerner eller white spirit på et litt bortgjemt område på veggen for å se om malingen tar skade, og hvis ingenting skjer 10 min etter påføring er det bare å gyve løs. Det er nesten så jeg garanterer at flekkene forsvinner med dette.

Lenke til kommentar
Hva med å prøve noe sterkt noe? Test med en klut med plasterfjerner eller white spirit på et litt bortgjemt område på veggen for å se om malingen tar skade, og hvis ingenting skjer 10 min etter påføring er det bare å gyve løs. Det er nesten så jeg garanterer at flekkene forsvinner med dette.

8978664[/snapback]

haha på et litt borthjemt sted

prøv bak dassen der ser aldri noen vøtt?

Lenke til kommentar
Tannkrem funket ikke, men det gjorde jif :)

 

Tusen takk for tipset!! :dribble:

 

Takk mammaen din fra meg :p

 

PS: Jif er peanoettsmoer her i USA, men fant noe annet som var akkurat det samme :)

8985215[/snapback]

hehe... mødre er gode å ha.

 

stian neste gang jeg skal vaske ringer jeg morra de :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...