ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei Skal ha et nytt oppsett for dama, lurer på om dere anbefaler en spesiell harddisk? Den burde være støysvak og ha en kapasitet på 250Gb. Jeg har sett på Samsung, aldri hatt noen problemer med denne harddisken, men lurte på om dere hadde noen forslag til andre disker som er minst like bra? Eneste kriterier er: 250Gb Støysvak Ikke mer enn 700,- hos Netshop! Er ikke så veldig inn i Harddiskens verden, vet det er noen som kan hjelpe meg der ute! Mvh Øyvind Endret 30. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Tilleggsspørsmål: Noen som vet hvor man finner Slot-Load Dvd-spillere/brennere jeg kan bruke til HTPC'en min? Du dytter cdn rett inn, ingen skuff som må inn og ut. Endret 30. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Fant denne (Link)! Ingen som vet om noen billigere ? Dyre greier.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Denne er den billigste slim-linen jeg fant. Den kan brenne DvD'er og, i motsetning til plextoren. Ang. harddisk har det ikke så mye å si vil jeg tro, de fleste har sin egen mening og erfaring, vær litt obs på det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Takk takk Men man må ha en overgang der, eller hvilken utgang er det på den ? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Takk takk Men man må ha en overgang der, eller hvilken utgang er det på den ? 8974669[/snapback] Det har jeg faktisk ingen anelse om, det står ingenting på hjemmesiden heller. Du kan jo sende en mail å spørre? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Da sender jeg en mail og spør, så på den på carputer , den måtte ha overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå