Rubex Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dette har sikkert blitt spurt om 100 ganger før, men er for trøtt til å leite Anyway, si at pris ikke er noe problem. Planen var å kjøpe en 360 nå ganske så snart, men har snakket med ett par folk som mener jeg kommer til å angre senere når det kommer flere PS3 spill etc etc... Så kan det være lurt å bare gå for en PS3 nå med en gang? Til tross for all den "dårlige" omtalen om overpris, fiasko o.l. jeg har lest på diverse forum. Har også hørt at Sony planlegger priskutt på konsollen? Noen som evt vet når det kommer ? Noen som har erfaring fra begge som kan kommentere noe om dette ? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Gjør det du har mest lyst til, noen vil si at du burde kjøpe PS3 og andre vil si at du burde kjøpe Xbox360, for ikke å glemme femåringene som sier Nintendo Wii . Jeg mener at forskjellene mellom titlene som eksisterer på begge konsollene bare vil bli mindre, per i dag så er det ikke akkurat noen hemmelighet at det er et område som PS3 sliter litt med. Det som burde avgjøre det hele er egentlig hva slags kontroll du liker og hvilke eksklusive titler du foretrekker. Er du stor fan av MGS serien så er det liten tvil om at PS3 er den rette for deg. Ta en titt på spillene som kommer og dann deg et bilde av hva du foretrekker. Det er nesten umulig å si noe om hva fremtiden vil bringe, for ikke så mange måneder siden så lo man når man sa at Nintendo Wii kom til å bli en gigantsuksess, se på situasjonen nå. Per i dag så er det liten tvil om at Xbox360 gir mest for pengene, både i form av antall spill og kvaliteten på spillene som er ute, du er også sikret en utmerket online tjeneste. PS3 har potensial, liten tvil om det, men prisen kommer kun til å gå en vei, så hvorfor ikke vente til de store titlene faktisk er lansert. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Les her, her, her, her og her. Hvis du er så lat at du ikke gidder å søke etter Xbox 360 vs PS3, hvordan klarer du da å gidde å skrive en helt ny tråd? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis du er glad i å vente på ting så velger du ps3 Hvis du vil ha det gøy så velger du xbox360 Det er min mening. De som sier ting som at du ikke skal støtte Bill Gates og Micro$oft er bare teite. Dette dreier seg om hva du vil ha... Jeg eier selv en xbox360 og er storfornøyd med den. Jeg hadde i utgangspunktet lyst på en ps3, men prisen, spillene, kvaliteten på spillene, og kontrollen gjorde at jeg fullstendig mistet lysten. Brukte pengene på en fin skjerm til xboxen og spill istedet. Har ikke prøvd ps3 hjemme i stua, men på en 52 tommers 1080p tv på en forretning i hamar... spillte flere forskjellige spill. Grei innehaver Les anmeldelser av spill. Det er de som burde avgjøre hvilken konsoll du kjøper. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har du noen favoritt sjangrer? Eller erfaringer med spillserier som Halo,MGS,GT eller Forza? Bruk litt tid på å finn ut ka som kommer til begge konsollene av spilleksklusiver. Finn også gjerne ut om du er opptatt av HD-Film, noe begge tilbyr bare ved egne løsninger. Vi her inne kan ikkje gjøre noe annet enn å spa opp disse spørsmåla du MÅ spørre deg sjøl om, ellers blir det bare reinspikka faenskap og leven blandt brukerene og eit par troll som kommer innom. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Bruk trådene som bertelsen linker til... Jeg stenger denne, så blir det ihvertfall én kilde mindre til personhets, drittslenging, fanboyisme og dårlig stemning på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg