steffen1990 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei jeg har gått veldig lenge nå og lurt på hvor dette våpenskjoldet kommer fra, men kommer ikke frem til noen svar. Derfor lurer jeg på om dere har noe info eller vet hvor våpenskjoldet er fra. Se bilde av våpenskjoldet. Off the record så sa faren min at den stammet fra den 99 bataljon, men han var ikke sikker. Endret 29. juni 2007 av steffen1990 Lenke til kommentar
sprvn Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei. er det noen her som vet hvordan Ynglingætten- eller folkungættens våpenskjold ser ut? har lett lenge etter disse, men har ikke funnet dem ennå.. håper noen her vet det? Mvh Andreas Lenke til kommentar
drz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei. er det noen her som vet hvordan Ynglingætten- eller folkungættens våpenskjold ser ut? har lett lenge etter disse, men har ikke funnet dem ennå.. håper noen her vet det? Mvh Andreas http://sv.wikipedia.org/wiki/Folkunga%C3%A4tten Bedre sent en aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå