Torsteinen Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 DVD-Jon er frikjent! Expertene sier at dette kommer til å bli dumt for forbrukerene da markedet kanskje vil kjøpe rettighetene til ferre filmer. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ja, nå er det vel på tide for filmselskapene og sette i gang en "sippe-for-å-få-myndighetene-påå-sin-side-aksjon" nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det er bra at dvd jon er frikjent. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 jeg stemmer for at vi heretter kaller han for gui-jon! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Idioten fortjener pryl Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er jo litt morro at en her oppe i Nord skulle være den som knekte koden/løste prøblemet, kall det hva du vil Setter oss på kartet 8) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det var da f*** meg bare på sin plass at han ble frikjent. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 En ting jeg syntes var rart i kall-han-hva-du-vil-Jon-saken er at de ikke fant en litt bedre aktor. [humre] -Linux er et populært hackeprogram [/humre] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 håper for guds skyld at den Z'en var der for morro... Uansett så syns eg at DVD jon er tøff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå