Dryzz Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Ok, greia her er å først fortelle om et godt minne du har hatt, etterfulgt at et jæ****g minne du har hatt, målet er å se hvem som har størst kontrast. Kan vel egentlig starte, ikke at jeg kommer på noe særlig i farten. Godt: Avslutning VG1, hele internatet var samlet og de som ikke skulle være en del av det lenger ble stillt opp langs veggen. Vi fikk en rose hver etterfulgt av en veldig fin tale av Husmor. Vondt: Fikk høre jeg kom opp i muntlig geografi eksamen, noe som utsatte hjemturen min hjem med en hel uke. Ble sittendes igjen alene, 12 timer hjemmefra,på et forlatt internat... Endret 1. juli 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Genial tråd dette beste;: Konfirmasjonsfeiring i hedemark som varte fredag, lørdag, og søndag Dårligeste: I farta kommer jeg på den gngen eg kjørte traktor med haustar og steilet ca en meter opp, trilla deretter flere meter bakover og stoppa 3-4 meter unna kanten til ein VELDIG bratt bakke. Puls på 130 flere minutter etterpå. Endret 30. juni 2007 av konfirmant Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Godt minne: Dagen jeg var ferdig på videregående, sa adjø til lærerne og ja. Dårlig minne: Når jeg hadde blindtarmbetennelse og ble lagt inn på sykehus. Måtte faste i flere dager til jeg ikke hadde noe mat igjen i systemet. Var helt forferdelig. De ville nemlig ikke risikere at jeg kastet opp under operasjonen. Satt og følte meg som Gandhi der jeg var megasulten og levde på næringstilsatt vann intravenøst. All næring gikk direkte til blodet. Kan jo nevnes at det var relativt smertefullt å ha blidntarmbetennelse. Ikke å anbefale. Edit: Jeg slettet to off-topic innlegg. Det er ikke opp til den enkelte å vurdere nytteverdien av en tråd. Det tar vi moderatorer oss av. Endret 30. juni 2007 av Snorre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Godt Minne: Når United vant CL i 9 Dårligt: Fjor årets Champions League Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Godt: Hadde nettopp våknet etter en perfekt søvn, drømmen var utrolig morsom og livsgnisten var sterkere enn noen gang! Trasket ut av rommet, og skulle ned på kjøkkenet... Vondt: Datt ned trappen... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Godt: Hadde nettopp våknet etter en perfekt søvn, drømmen var utrolig morsom og livsgnisten var sterkere enn noen gang! Trasket ut av rommet, og skulle ned på kjøkkenet... Vondt: Datt ned trappen... 8981608[/snapback] haha, nice one! Godt: Da jeg våknet opp og skjønte at 12 års skolegang var over og at jeg hadde FERIE i 2 mnd. Vondt: Da jeg samme dag fikk se eksamenskarakterene mine.................................... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Godt minne: Var klar for syden + tjo & hei med venne-gjengen. Dårlig minne: Da jeg måtte bli hjemme fordi jeg var i operasjons-kø. Noe som også ødela hele sommerferien, samt dette året her. Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Godt minne: Da jeg fikk hunden min og da jeg dro til syden med ei god vennine:) Dårlig minne: Minner etter en viss dritt skole jeg har gått på og fyllekula i januar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå