aalvest Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei Jeg er en av de mange som fortsatt sliter med dialup. Som de fleste av dere som bruker eller har bruk ISDN er jeg ikke særlig glad i den lappen som kommer hver 3. mnd. :o Noen som vet hvilken operatør som tilbyr billigst tellerskritt? Det hadde også vært kjekt om noen kunne gi meg tips om fastlinje via ISDN <- kanskje _litt_ urealistisk? *klem* Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 NetCom er billige når det gjelder frisurf! Oppkobling: 0,45 kr 0600-2400: 6 kr/t 2400-0600: 3 kr/t Ellers hadde vi tidligere fastpris hos Tiscali?. Vi betalte 245 kr/mnd for to timer hver dag. Må innrømme at jeg liker ADSL bedre.. Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vet ikke billigste... men jeg har i hvertfall Telenor 150... betaler 500 i måneden, og kan sitte på internett i 150 timer... dvs 5 timer om dagen! Sparer en del på det hvis du sitter mye. Men jeg venter enda på den dagen ADSL blir tilgjengelig her... hrmf Lenke til kommentar
[nostra] Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg skal til å bestille Online 150. Det er faktisk ikke så verst, selv om det er Telenor. Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis jeg hadde hatt ISDN så hadde jeg skaffa meg online 150 fra telenor. Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Registrer deg på http://www.firstmile.no så kanskje du kan få bredbånds-internett (etter hvert). Jeg tror Online 150 forøvrig er bra! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Online 150 er bra. Har hatt det i litt over 2 år nå. Endelig skal det ut, telenor bygger ut til adsl og kobler meg opp 17.januar... WOOOHOOO!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei Jeg er en av de mange som fortsatt sliter med dialup. Som de fleste av dere som bruker eller har bruk ISDN er jeg ikke særlig glad i den lappen som kommer hver 3. mnd. :o Noen som vet hvilken operatør som tilbyr billigst tellerskritt? Det hadde også vært kjekt om noen kunne gi meg tips om fastlinje via ISDN <- kanskje _litt_ urealistisk? *klem* Tiscali sitt maxi surfer? gir 6 timer om dagen til 595,- pr mnd eller Online 150 er vel de to rimeligste. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 husker jeg hadde et tilbud fra tiscali som var 3kr fra 24:00-08:00 der prisen ble halvert etter første time fra 17:00-24:00 var prisen 5-6kr den første timen, og halv pris for tiden etter 1.time.. å så ca 8kr fra 08:00-17:00 med ca 8kr første time /m halv pris ette 1.time... er lenge siden nå så jeg vet ikke om tilbudet eksisterer lenger, men d var d billigste tilbude da jeg hadde isdn husker jeg satt fra kl 24:00-08:00 om morgene hver dag i helgene ^^ Lenke til kommentar
Corn Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det hadde jeg også, det var det absolutt billigste. Det prissystemet forsvant dessverre for et og et halvt år siden Nå fikk jeg nå adsl tre uker etter da, så det gjorde ikke så mykje Lenke til kommentar
aalvest Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Hei igjen Takker alle for svarene! :wink: Tror jeg kommer til å satse på telenors 150 ting! Håper det gjør ventetiden (bredbånd) kortere. mvh Arild Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 HeiNoen som vet hvilken operatør som tilbyr billigst tellerskritt? Det hadde også vært kjekt om noen kunne gi meg tips om fastlinje via ISDN <- kanskje _litt_ urealistisk? *klem* Kommer an på brukermønstret - f.eks. med Tiascali Surfer ( 80,-/mnd= 30 min./døgn ) kan du spare opp ubrukt tid til helga ( men det var neppe en sum for så lite bruk som plaget lommeboka di ) Hvis du har regelmessig bruk derimot, kan du laste ned en online timer, slik at du kan holde øye med anvendt bruk/ overskridelse. Med et fastpris opplegg betaler man heller ikke den 50-øringen pr. oppkobling, sålenge man er innenfor. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg brukte lenge Intercent til å holde oversikt over tiden jeg var på nettet. Anbefaler det. Det er freeware, og det beste av slike programmer jeg kom over i hvert fall. Glemte å si at hvis du laster ned 99-versjonen (det var den jeg brukte), og bruker Windows XP, kan det hende du blir nødt til å sette på Windows 98 compatibility mode. Betaen av den nye versjonen har jeg ikke prøvd. Uavhengig av hvilket abonnement er det jo kjekt å holde styr på bruken, kanskje spesielt hvis du skaffer deg Online 150 eller andre fastpris-abonnementer, slik at du vet hvor mye du har tilgode. Ville jo være grusomt å (ikke) se penger gå til spille.. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Trekk ut kontakten, definitivt billigst Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 når folk snakker om gode gamle isdn tilbud så er det merkelig at ingen har nevnt cybercity eller hva det nå het (først var det online så mye du vil, så ble det 7timer/dagen) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 når folk snakker om gode gamle isdn tilbud så er det merkelig at ingen har nevnt cybercity eller hva det nå het (først var det online så mye du vil, så ble det 7timer/dagen) Å nei du! Det ble redusert til 8t. Den mailen huskes fortsatt i detalj.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå