hardmongo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 på grunn av den teite tre-ords-regelen skreiv jeg det jeg hadde tenkt å skrive her i topic heller tok dette bildet i går, hva synes dere? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis du har flere du klarer å få frem slik stemning i, så ikke la det bli så lenge mellom hver gang. Dette gjorde ikke vondt i øynene! Lysene fra "byen" gjør seg for å bryte litt, og skape fokuspunkt, men etter hvert som øynene vandrer litt der nede får jeg det for meg at det er litt "kloneeffekt" på dem. Jeg tror ikke du har gjort noe slikt med det, men noe gjør at deler av himmelen og de nevnte lysene ser litt feil/rare ut. Som om du har med litt bevegelse. - Men det har tilsynelatende ikke fjellene..!? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 hehe, du ser helt riktig.. jeg hadde ikke stativ der jeg var, så jeg fikk låne et blitz-stativ av en kamerat. dette er et hdr, og pga det vinglete stativet ble det små forskjeller på mange av bildene. at lysene ser klonede ut er pga vinglingen, mens bevegelsen i skyene kommer av, ja, de bevegte seg mellom hvert bilde. jeg har jobbet en del med dette, og klonet bort en del ting, men jeg gadd ikke gjøre noe med lysene fordi jeg synes det ble en ganske kul effekt. jeg kan godt legge ut et ubehandlet hdr for å vise hvor mye krøll det var i begynnelsen.. har bare skarpet det opp bittelitt så feilene viser ekstra godt men tusen takk for kritikk Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Definitivt en utfordring ja, og arbeidet har absolutt forbedret utg. punktet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Som vanlig når noe kommer fra hardmongo: Flott. Kjekt at også du er tilbake. Vært like lenge borte som meg? Som vanlig leverer du høy kvalitet, selv om jeg kanskje husker dine humoristiske og anarkistiske bidrag best. Du har altid vist et annerledes syn på ting. Denne gang tråkker du mer opptrådde stier. Man skal gjøre det i blandt. Jeg elsker jo selv å flørte med genre, men du gjør jo faktisk noe du kan her. Etterbehandling har jo altid vært en sterk side hos deg, så også her. Man skulle naturligvis ønsket at du hadde et skikkelig stativ, men pytt pytt. Etter over 2 år i digitalverdenen er jeg ganske lei av alt som skal være perfekt, nesten så lei at jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Heisann. Flott bilde, fin valg av lukker her, liker uskaprheten i skyene og liker fargen og "mektigheten" Og jeg bare må kommentere du skriver i signaturen din: "Objektiv: Nikkor 10-800mm f1.4L AF-S II IF-ED" dette finnes ikke. Ikke en gang "Objektiv: Nikkor 100-800mm f1.4L" Finnes.. Lykke til videre.. Wiken.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tøft bilde. Den HDR-feilen dere snakker om.. jeg trodde HDR-programmene kunne sammenligne bildene så man unngikk dette? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 tusen takk for alle svar.. PM: kjempekjekt innlegg! kult å bli husket har vel vært borte i omtrent et halvt år. har ikke tatt så mange bilder pga forskjellige årsaker, men nå håper jeg på å være tilbake i gamet igjen.. det du skriver om at alt skal være perfekt i digitalverdenen er jeg enig i.. man viser et bilde og det folk er interessert i er exif-data.. hmm, kjedelig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Klart jeg husker deg. Har jo nevnt deg i en tidligere tråd, som en av de store profilene i bildekritikken før i tiden. De som leverer varene over tid blir altid husket, og du leverte så mange flotte bilder, at du fortjener det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå