Beatnut Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg husker godt den første gangen jeg tok opp temaet med dama. Da hadde vi allerede en godt innarbeidet kline- & tafse-prosedyre vi begge var ganske fornøyd med. Vi var inne i en god omgang med klining da jeg litt forsiktig sa: "Du.. jeg føler meg litt flau for å si dette, men jeg har tenkt litt på at jeg har lyst til å prøve å gå videre fordi jeg blir så tent av deg... Mener ikke å presse deg til noe, men jeg tenker på det iblant fordi du er så digg...." Og så så jeg på henne med litt sånne dådyr-øyne og lot som om jeg var litt sjenert. Hvorpå hun svarte "..det har jeg også..". Så mitt råd er, spør pent på en måte som understreker at hun ikke har noen grunn til å tvile på seg selv, og heller ikke føle press. Vil hun ikke så vil hun ikke og da godtar du det og lar temaet ligge noen måneder. Å spørre og la hun få ta ett eget valg er alltid best. Kan ikke forstå hvordan får tenning av å presse noen eller under tvang. Og ting blir jo aller best når man er like tent. Dessuten husk å velg ett øyeblikk der du opplever at hun er i riktig "humør". Gjerne viss du driver og tar på henne og hun viser at hun liker det. Styr unna rød uke osv.. Lykke til! Ps: Du kan jo faktisk eventuelt prøve på litt forsiktig kosing nedentil også som en innledning, bare husk at klitten IKKE er en heisknapp du skal trykke i hjel, men derimot behandle med ytterst forsiktighet.. Gjør det langtsomt sånn at hun føler seg trygg. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) bare husk at klitten IKKE er en heisknapp du skal trykke i hjel, men derimot behandle med ytterst forsiktighet.. Gjør det langtsomt sånn at hun føler seg trygg. 8973294[/snapback] Trykk på den rette knappen og heisen går opp og ned... Neida...bare tuller. Damer har en tendens til å gjøre det motsatte hvis du presser på. Ta det med ro som beatnut sier, så lurer du henne til å tro at det er kjærlighet og ikke begjær. Edit: Bare for å understreke... Jeg har aldri spurt om dama vil. Det ødelegger spenningen. Stryk henne forsiktig og se om hun godtar. Godtar hun ikke, så si at du gjorde det fordi du er gla i ho. Og det er du sikkert? Husk at damene tenner på "hele kroppen" og ikke bare "sentrum". Stryk henne på armer, mage og se hvordan det går. Godtar hun det, så kan du prøve å gå videre. Svein. Endret 29. juni 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) "Bondage" er en fin løsning.. Da er det INGEN vei tilbake..... 8973185[/snapback] Rolig nå Kaller du kjæresten din sitt kjønnsorgan for "ze puzzy" ? Dere har vært sammen i 2 uker. Du behøver jo ikke stresse, ved mindre du kun er ute etter sex. Hun er yngre enn deg, og er i en alder der det er "kult" å være sammen med eldre gutter. Ikke utnytt denne posisjonen. Snakk med henne om det, men vær forsiktig slik at du ikke legger press på henne! Hvis dere begge er enige om at dere er klare, er det ingenting i veien for at dere kan gjøre det 8973251[/snapback] Det var bare noe jeg skrev, dette er et forum da, jeg har aldri navngitt min kjærestes kjønnsorgan da Hun har vært forelsket i meg i 1-2 år og jeg har fått bekreftet det fra flere folk som kjenner henne, og jeg har vært akkurat det samme, så jeg er absolutt ikke ute etter sex. Og jeg tror absolutt ikke hu er med meg fordi jeg er et halvt år eldre. Dessuten skrev jeg også at det hvertfall vil ta noen uker før jeg gjør det, fordi begge er en del på ferie nå i juli. Endret 30. juni 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du skriver at du ikke er ute etter sex... Du må jo ikke hvis du ikke vil. Svein. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Du skriver at du ikke er ute etter sex... Du må jo ikke hvis du ikke vil. Svein. 8973594[/snapback] Faen så vanskelig dere forum brukere skal gjøre det da Vi er kjærester, så jeg vil jo såklart ha sex med hu etterhvert, men det er ikke grunnen til at jeg ble sammen hun liksom. Men takk for alle svar da hvertfall, har hjulpet mye Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du skriver at du ikke er ute etter sex... Du må jo ikke hvis du ikke vil. Svein. 8973594[/snapback] Faen så vanskelig dere forum brukere skal gjøre det da Vi er kjærester, så jeg vil jo såklart ha sex med hu etterhvert, men det er ikke grunnen til at jeg ble sammen hun liksom. Men takk for alle svar da hvertfall, har hjulpet mye 8973603[/snapback] Hehe....jeg vet hvordan det er. Du er både gla i og ønsker sex. Jeg er sånn selv. Men liker ikke utnyttelse. Fremgangsmåte. Stryk henne forsiktig og se om hun godtar. Godtar hun ikke, så si at du gjorde det fordi du er gla i ho. Og det er du sikkert? Husk at damene tenner på "hele kroppen" og ikke bare "sentrum". Stryk henne på armer, mage og se hvordan det går. Godtar hun det, så kan du prøve å gå videre. Ikke spør om sånt... En annen ting damer ikke liker, er "om det var godt". De tåler det ikke. Damer generelt er ute etter spenning, ikke betroelser.. Svein. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Du skriver at du ikke er ute etter sex... Du må jo ikke hvis du ikke vil. Svein. 8973594[/snapback] Faen så vanskelig dere forum brukere skal gjøre det da Vi er kjærester, så jeg vil jo såklart ha sex med hu etterhvert, men det er ikke grunnen til at jeg ble sammen hun liksom. Men takk for alle svar da hvertfall, har hjulpet mye 8973603[/snapback] Hehe....jeg vet hvordan det er. Du er både gla i og ønsker sex. Jeg er sånn selv. Men liker ikke utnyttelse. Fremgangsmåte. Stryk henne forsiktig og se om hun godtar. Godtar hun ikke, så si at du gjorde det fordi du er gla i ho. Og det er du sikkert? Husk at damene tenner på "hele kroppen" og ikke bare "sentrum". Stryk henne på armer, mage og se hvordan det går. Godtar hun det, så kan du prøve å gå videre. Ikke spør om sånt... En annen ting damer ikke liker, er "om det var godt". De tåler det ikke. Damer generelt er ute etter spenning, ikke betroelser.. Svein. 8973622[/snapback] De har vel 10 erogene soner så jeg har jo stryket og tatt på de fleste steder egentlig. Bra du sa det om betroelser, for jeg har faktisk spurt henne om hu har likt det og det før. Kan bare huske at hu har sagt hva som er "utrolig godt" og hva som bare er "helt greit". Spurte henne om det var greit at jeg tok på puppa hennes for noen dager siden, og det var også uten BH, og det var helt helt greit sa hu. Endret 30. juni 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 HALLO!! Puppene er følsomme til de grader. Kanskje hun venter på at du skal gå videre? Ingen damer godtar å bli tatt på puppene av en mann de ikke elsker... Det er hun som har kontrollen her... ikke du. Go for it, hvis du mener det er verdt det. Kos deg Svein. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) HALLO!! Puppene er følsomme til de grader. Kanskje hun venter på at du skal gå videre? Ingen damer godtar å bli tatt på puppene av en mann de ikke elsker... Det er hun som har kontrollen her... ikke du. Go for it, hvis du mener det er verdt det. Kos deg Svein. 8973685[/snapback] Serriøst? Jeg tok henne rundt nipplene flere ganger, også begynte hun å små-le litt. Nyyydelig å høre Da skjer det kanskje no saker neste gang vi møtes da Endret 30. juni 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ligg på senga og tafs og klin og sånn som en pleier å gjøre, også er det bare å spørre: "Jeg har lyst til å ha sex (med deg), vil du?" eller noe i den duren. Er dog litt enklere hvis du faktisk har vært litt ned i buksa på a før (fingra etc) siden da føler a seg sikkert tryggere på å ha deg "der". Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Ligg på senga og tafs og klin og sånn som en pleier å gjøre, også er det bare å spørre: "Jeg har lyst til å ha sex (med deg), vil du?" eller noe i den duren. Er dog litt enklere hvis du faktisk har vært litt ned i buksa på a før (fingra etc) siden da føler a seg sikkert tryggere på å ha deg "der". 8973754[/snapback] Har jo da ikke fingra hu før eller noe, men hadde det vært merkelig hvis jeg fingrer henne uten at jeg får noe tilfredstillelse neste gang vi møtes? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Regner med at du kjøper inn en pakke med donger før du tenker på noe annet? Om jeg ser deg utenfor Balkan med barnevogn og sånn så sender jeg deg vekk. *riste på knyttneven* Edit: Er vel bare å prøve det neste gang dere kliner. Gni henne litt på magen, så går du lenger ned etterhvert. Om hun ikke vil så kommer nok tåregassen fram. Endret 30. juni 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Regner med at du kjøper inn en pakke med donger før du tenker på noe annet? Om jeg ser deg utenfor Balkan med barnevogn og sånn så sender jeg deg vekk. *riste på knyttneven* Edit: Er vel bare å prøve det neste gang dere kliner. Gni henne litt på magen, så går du lenger ned etterhvert. Om hun ikke vil så kommer nok tåregassen fram. 8973764[/snapback] Haha :!: Så klart gjør jeg det! Får vel prøve noe sånt Endret 30. juni 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
warneck Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Selv skjedde det ganske naturlig første gangen. Var i et fast forhold, men ung, så jeg lot det bare flyte helt til begge var klare. Og da mener jeg ikke klar som i kåt, men heller mentalt klar til å ta både konsekvenser og nytelse Jeg synes det virker som du om du har litt hastverk! "Da skjer det kanskje no saker neste gang vi møtes da". "Mine venner har ventet i 2 mnd-er så det blir vel det". Jeg tror du heller skal se an både hun og deg. Det er faktisk veldig viktig at du ser an forholdet, og at det er stabilt før dere har sex. Mange her legger ALT ansvar på jenta, det blir TOTALT feil. Det er like mye ditt ansvar å se an at dere begge er klare for sex. Sex kan faktisk være en veldig stor følelsesmessig påkjenning. Spesielt om dere har et stygt brudd en stund senere. Angående selve fremgangsmåten er det vel bare å la flyten gå. Ha FERSKE (de har faktisk utløpsdato!) kondomer, glidemiddel(?) og lignende klart. Det kan også være veldig bra om du snakker ut med henne om dette FØR du begynner, slik at du vet hun er HELT klar, og ikke bare ruset av hormoner, og angrende senere. Og da er ikke en film og "skal vi pule?" det SMARTESTE du kan gjøre. Det er faktisk ganske ufølsomt, selv om det er ment med humoristisk sans, og da vil hun kanskje ta det som en stor spøk, og du har ødelagt dine sjanser for en stund But thats all for now, har ei jente som skal legge seg og trenger en varm sengevenn Lenke til kommentar
warneck Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ligg på senga og tafs og klin og sånn som en pleier å gjøre, også er det bare å spørre: "Jeg har lyst til å ha sex (med deg), vil du?" eller noe i den duren. Er dog litt enklere hvis du faktisk har vært litt ned i buksa på a før (fingra etc) siden da føler a seg sikkert tryggere på å ha deg "der". 8973754[/snapback] Har jo da ikke fingra hu før eller noe, men hadde det vært merkelig hvis jeg fingrer henne uten at jeg får noe tilfredstillelse neste gang vi møtes? 8973762[/snapback] Det hadde absolutt ikke vært merkelig. Sånn er livet. Du skal liksom ha hennes nytelse i fokus, og ikke din. Som jeg skrev i forrige post, det virker som du er veldig styrt av hormonene dine og den typiske tenåringstrangen til å "KNULLE!!", for å senere kanskje skryte til dine guttevenner? Dessuten må du vite at kvinnekroppens kjønnsorgan er mye mer sensetivt enn ditt. Om du behandler henne med samme hardhet som deg selv, kan du forvente deg at det blir lite nytelse på hun. Om du skal fingre henne, anbefaler jeg deg å ha nyklippete negler, ha brukt fuktighetskrem og gjerne ha glidemiddel på. Spesielt siden det er første gangen hun skal oppleve noe slikt fra en annen enn seg selv. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Regner med at du kjøper inn en pakke med donger før du tenker på noe annet? Om jeg ser deg utenfor Balkan med barnevogn og sånn så sender jeg deg vekk. *riste på knyttneven* Edit: Er vel bare å prøve det neste gang dere kliner. Gni henne litt på magen, så går du lenger ned etterhvert. Om hun ikke vil så kommer nok tåregassen fram. 8973764[/snapback] Haha :!: Så klart gjør jeg det! Får vel prøve noe sånt 8973766[/snapback] Hmm.. noe som alltid er lurt om du er usikker på om hu vil eller ei, er å kjæle hu på magan som nevnt, for så å stryke en finger akkurat innafor trusekanten. Forsøk å tease hu litt ved å nærme deg forbudte soner. Etterhvert kan hun bli opphisset og i rein frustrasjon bare rive handa di lenger ned i godteposen. Å spille luremus og hard-to-get funker alltid bra i senga. Endret 30. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Ligg på senga og tafs og klin og sånn som en pleier å gjøre, også er det bare å spørre: "Jeg har lyst til å ha sex (med deg), vil du?" eller noe i den duren. Er dog litt enklere hvis du faktisk har vært litt ned i buksa på a før (fingra etc) siden da føler a seg sikkert tryggere på å ha deg "der". 8973754[/snapback] Har jo da ikke fingra hu før eller noe, men hadde det vært merkelig hvis jeg fingrer henne uten at jeg får noe tilfredstillelse neste gang vi møtes? 8973762[/snapback] Det hadde absolutt ikke vært merkelig. Sånn er livet. Du skal liksom ha hennes nytelse i fokus, og ikke din. Som jeg skrev i forrige post, det virker som du er veldig styrt av hormonene dine og den typiske tenåringstrangen til å "KNULLE!!", for å senere kanskje skryte til dine guttevenner? Dessuten må du vite at kvinnekroppens kjønnsorgan er mye mer sensetivt enn ditt. Om du behandler henne med samme hardhet som deg selv, kan du forvente deg at det blir lite nytelse på hun. Om du skal fingre henne, anbefaler jeg deg å ha nyklippete negler, ha brukt fuktighetskrem og gjerne ha glidemiddel på. Spesielt siden det er første gangen hun skal oppleve noe slikt fra en annen enn seg selv. 8973775[/snapback] Har ikke sånn tenåringstrang i det hele tatt, som sagt i første post er jeg forberedt på at det kan ta flere måneder før det skjer. Men bare hvis hu er keen på det så er det jo ikke noe negativt med det. Regner med at du kjøper inn en pakke med donger før du tenker på noe annet? Om jeg ser deg utenfor Balkan med barnevogn og sånn så sender jeg deg vekk. *riste på knyttneven* Edit: Er vel bare å prøve det neste gang dere kliner. Gni henne litt på magen, så går du lenger ned etterhvert. Om hun ikke vil så kommer nok tåregassen fram. 8973764[/snapback] Haha :!: Så klart gjør jeg det! Får vel prøve noe sånt 8973766[/snapback] Hmm.. noe som alltid er lurt om du er usikker på om hu vil eller ei, er å kjæle hu på magan som nevnt, for så å stryke en finger akkurat innafor trusekanten. Forsøk å tease hu litt ved å nærme deg forbudte soner. Etterhvert kan hun bli opphisset og i rein frustrasjon bare rive handa di lenger ned i godteposen. Å spille luremus og hard-to-get funker alltid bra i senga. 8973776[/snapback] Har gjort noe av det samme, hu har aldri beveget hånda mi bort eller noe enda i hvertfall ... Tror det du sier kan funke ganske bra hvis man gjør det riktig. Men som sagt folkens, dette er ikke noen post for å bare få seg et knull, jeg vil bare gjøre alt riktig når tiden er inne. Å tiden kan være inne om både uker eller måneder. Gjør ikke meg så mye, så lenge jeg veit hvordan jeg går fram. Takk igjen for alle tips. Endret 30. juni 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Beføl beføl beføl.... Om hun er klar for det vil hun nok begynn å kle av seg samtidlig som dere beføler hverandre... Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Bare og spørre om henne har lyst det? :!: Med lit dådyr-øyne så funker det sikkert 8971482[/snapback] Det skal jeg love deg. Jeg kjenner en som har dådyrøynene på plass, ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg