Aes456 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg kjøpte meg et par tommelskruer (thumbscrews), med hodeskaller på, men ingen muttrer jeg har liggende passer på. Regner med det er en standard størrelse på tommelskruer? Det er ikke M3 eller M4, men noe i mellom. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ifølge hjemmesiden deres er det "3.3 mm (OD)" Noen som vet hva det vil si? http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/access...Thumb_Screw.htm Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 3.3mm ytre diameter. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er nok ikke enkelt og få tak i mutter til dem så jeg ville kjøpt et gjengesnitt standard 3mm og dratt opp nye gjenger på skruene. Skal se om jeg finner noe på jobben i morgen. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tror disse skruene er #6 UNC (32TPI). #6 er 0.138 tommer, altså 3,5052 mm. Hvis du bor i nærheten av Oslo så kan du stikke innom Zachariassen jernvare, de har det meste i tommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå