Gå til innhold

Blir det gamecard til Age Of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men man kunne gjøre det på en annen måte.

 

Man kunne vel latt folk under 18 år også få spille, men at man banner alle som blir rapportert for dårlig oppførsel o.l, og la de som oppfører seg seriøst og sak prosa få lov til å bli? Eller er det bare min lille hjerne som ikke følger helt med her?

 

Ja. Jeg forstår, Christeven.

Ettersom de har satt en aldersgrense på 18 år så vil jeg tru at det også ligger i kortene at de må ha en måte for å "bevise" for folket at de som er i spillet også er 18 eller over.

Selv om det selvfølgelig i realitet ikke er tilfellet, så har de det såfall på papiret at de har gjort jobben sin med å begrense tilgangen av mindreårige ti lspillet så får foreldrene bestemme om de vil la ungen sin få tilgang til det eller ikke.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Aldersgrenser på spill i Norge er anbefalte aldersgrenser ikke påbudte aldersgrenser..

Tviler på at Funcom vil gjøre noe for å hindre folk under 18 å spille spillet, det får foreldre eller andre ansvarlig for "barna" stå for.

Er man under 18 vil jo de fleste som selger spill også nekte mindreårig å kjøpe spillet uten å ha med seg en voksen.

Lenke til kommentar

Når voksne mennesker vil få bort de yngre, kan dette virke som Hitlers drøm om et Germansk og rent rike. Skyv de andre bort! Få "drittungene" bort, fordi alle under 18 tenker helt likt! La denne ene målgruppa som oppfører seg ordentlig og redelig få være igjen! Jeg er lei av stigmatiseringen av yngre folk under 18 år...

Endret av Slu
Lenke til kommentar
Når voksne mennesker vil få bort de yngre, kan dette virke som Hitlers drøm om et Germansk og rent rike.

litt spesielt å sammenligne aldergrensen på et voldelig spill med holocaust som drepte 6 millioner jøder ... det er en av grunnene til at mange eldre vil ha bort de under 18, overdrivelser og evnen til å blåse ting ut av proposjoner ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Når voksne mennesker vil få bort de yngre, kan dette virke som Hitlers drøm om et Germansk og rent rike. Skyv de andre bort! Få "drittungene" bort, fordi alle under 18 tenker helt likt! La denne ene målgruppa som oppfører seg ordentlig og redelig få være igjen! Jeg er lei av stigmatiseringen av yngre folk under 18 år...

Ja, for aldersgrensen er der for å luke bort idioter, ikke for å skjerme unger fra å se halshugging, blod m.m. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Jeg vet jo fy faen blåse meg inn i rævhølet det. Men det jeg prøver å si er at det faktisk bare er et fåtall av idioter blant yngre folk, og det i mange tilfeller er de voksne, over 18 år, som er drittungene og idiotene.

Mine erfaringer sier det totalt motsatte, og der trur/vet jeg de fleste er enig med meg fremfor deg.

 

Såklart finnes det idioter blandt folk over 18 år også, og selvfølgelig finner man 15 åringer som kan oppføre seg som en voksen. Men dårlig oppførsel og alder går somregel overens. Jo mindre de er jo mer trøbbel er det.

 

Det trenger ikke ha noe med oppførsel å gjøre heller, jeg blir like forbannet over å se at en unge har joinet en gruppe for å ta en dungeon hvor han så plutselig finner ut 30 minutter inn i det at det er leggetid, heller korttenkt, og slikt skjer hele tiden hvor tilfellet som oftest er en "kid" på under 18 år.

Lenke til kommentar

eller, person: rly sry i gtg, dinner :(. others: cant u eat later? P:no my mom gets mad. other: wtf dude, why did u come then? P: thougt it wud take less time.. Others: been here 40 min .. XX has left the group.

dette har skjedd flere ganger, ikke alltid med middag men samme greia, sykt irriterende..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

om du tenker på forkortelsene så tenker jeg de aller fleste driter i det for å være ærlig.. når du snakker i et online spill skal du ikke skrive en stil, du skal si det du skal fort og presist, jo mindre tid du bruker på å skrive jo mer tid har du på å spille. Eks: 1: sry gtg, c u later. 2:Im sorry, i got to go now, il see you later.. /care ;)

Lenke til kommentar
Like irriterende med folk som voldtar det engelske språket så fint som du nettopp demonstrerte, som igjen oftest er folk fra yngre generasjonen.

 

En ting er å se dette språket i et online spill men en værre ting er alle disse håpløse geeksa som bruker de samme ordene når de snakker ute blandt normale mennesker!

Driver selv en spillbutikk så jeg treffer ofte unge som bruker "ordet" LOL til stadighet. FORFERDELIG ER DET!!

Lenke til kommentar
Ser ut som Funcom har endret mening, fordi Gamecards er inne, så alle dere uten VISA er svært heldige i dag.

 

hvor fant du det? har lett etter hard info om det, står verken på nettsiden eller på det offisielle AoC forumet. Der har de diskutert dette i det uendelige, så skulle tro det ville være noe snakk om dette der :hmm:

quotet feil post tidligere)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...