Gå til innhold

Blir det gamecard til Age Of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvilken nytte FunCom ville dra av å begrense målgruppen sin til bare de over 18.

8972054[/snapback]

 

Tror de er nødt, jeg så på en av de utviklerdagbokene, og da sa de at det kom til å være mye voksent innhold som språkbruk, nakenhet osv..

Så tror de må.

Lenke til kommentar

Gamecard ftw!

Men gjerne begge delene:)

 

Har spillt Wow, Anarchy, Eq 2 og vil si at mengden "småunger" og irriterende personer er ganske så likt^^

 

Btw er det noen som joiner å ta Eric Cartman nedfryssning til AoC kommer?:)

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Err, man abonnerer gjerne 6 eller 12 mndr om gangen

8973857[/snapback]

 

Ja men skal man fortsette å betale med kort så må man være totalt blåst som forelder om man ikke ser faste utak fra konto som man selv ikke har betalt for.

Blir det Gamecard så kommer ungene til å dra å kjøpe kortene uten foreldrenes samtykke.

Kall meg trangsynt, men jeg ser ingen annen grunn til å ha gamecards enn å gi "ulovlige" spillere en sjangs... Finnes det virkelig et 18+ her til lands som sitter på en PC og internett linje bra nok til å spille AoC som IKKE har et kredittkort?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Trodde funcom hadde sagt at det ikke ble gamecards, og de fleste VISA electron har desverre ikke kortnummer, ås de er ubrukelige. :hm:

9154389[/snapback]

 

Jeg vil gjerne se en "blue" på dette. Vil gjerne at dette skal være sant men tror ikke på noe før jeg ser det offisielt..

Lenke til kommentar

Vel sist dette ble tatt opp av FunCom så sa dem at det ikke ble gamecards. I alle fall ikke til å starte med. Dem sa videre at de hadde sett på muligheten som WOW hadde, men ettersom det var et spill som ville ha M rating så ville de fleste over 18 ha et visa eller kredittkort uansett.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvilken nytte FunCom ville dra av å begrense målgruppen sin til bare de over 18.

8972054[/snapback]

 

Er dette fordi du er under 18 år? Funcom har sagt i sin presse melding at de Ønsker og sikte til det mer eldre miljøet. Det vil si de som kjenner Conan godt og de som er litt mer modne og voksene for Rating M.

 

Ikke kom med den at dere ikke tåler blodig spill er ikke det, dette handler om.

Gamecards ble utelukket sa Funcom fordi de vil får Rating M og da trenger du ikke kjøpe gamecards fordi du er gammel nok til og betale med visa.

 

Jeg personelig trur faktisk ikke funcom kommer til og mista masse betale kunder om de gjør det slik, Det finnes like mange fra alder 20-30 som 12-16 idag og de fra 12-16 har ikke snøring på conan historie som faktisk er lagt mye i dette spillet.

 

Sier ikke du bør kunne historien for og spille spillet, men de som blir tiltrukket til miljøet i alder fra 20-30 vet hva Conan handler om og ser ikke på spillet som Game and kill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...