Gå til innhold

Lage kabinett - Eg treng inspirasjon!

Anbefalte innlegg

HEi! Eg har ei grei maskin ståande:

Amd64 3000+, 1,5GB ram, Geforce FX5700, noko hovudkort styr, strøymforsyning osv. Eg har enno ikkje funne ut kva eg skal bruke ho til. Ho manglar harddisk, nokon stillegåande vifter, og ei ny stillegåande chipset vifte. Dette er ting eg kjapt kan få tak i til under 1000kr. Nok om specs.

Hovudspørsmål:Maskina er installert i eit vanleg atx kabinett. Dette kabinettet er totalt rippa for sidevegger, osv.. Det einaste som er att er vel sjølve ramma. Forslag til korleis eg kan lage eit skikkeleg kabinett? Eg har verken plexi eller alluminium. Pappa har ein del treverktøy m.m. Men eg har null peling på kor eg skal starte om eg skal lage eit trekabinett. Er det lurt å bygge PÅ alluminiumsramma, eller bør eg byrje frå scratch?

Tilleggsspørsmål:Kva skal eg anvende denne maskina til? Eg har bærbar til skulegong, stasjonær til gaming og stasjonær til filserver. Det hadde vore gunstig med ei HTCP maskin, kva meir treng eg av meir hardware? Eg trur dog eg ikkje treng denne HTCPmaskina før til neste år, då eg mest sannsynleg flyttar på hybel.

Hjelp settes pris på :love:

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis det er hovedkort brettet for og sette det på, på det kabinetet så ville jeg brukt det ;)

8971320[/snapback]

Nei.. Ikkje i det toweret, men trur eg har eit gammalt eit langt inne i skapet mitt.. :p Kunne det vore noko å bygge pc'n inn i ein dvd/vhs spelar?

Lenke til kommentar

Ja.. Sett litt der, og eg får så utruleg lyst å lage noko gøy når eg les dei loggane.. Men folka der virkar så innmari flinke =/ Trur nok DVD/VHS konseptet vert vanskeleg å gjennomføre, ettersom høgda var mykje mindre enn antatt.. Andre idear?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...