-Teddy- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kjøpte meg nylig en billig CNet USB dongle til trådløst nettverk. Den er i all hovesak myntet på å koble til nettverk, ikke å bli koblet til. Allikevel er det nettopp det jeg har kjøpt den for. Har tidligere delt kablede nettverk ved høyreklikk på nettverkstilkobling -> avansert -> del internettilkobling. Finnes det en måte å opprette et trådløst aksesspunkt (skal kun koble til en PSP i ny og ne) fra USB dongelen? Vet at folk har gjort det før meg, men jeg aner ikke hvordan. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får se om du kan sette begge i AD-HOC modus (bruk samme kanal på begge også). Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Kan ikke si at det var så veldig lett å gjennomføre. Finner ikke noen innstillinger for AD-HOC i tredjepartsprogramvaren som fulgte med USB dongelen. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kan du komme med nøyaktig modellnummer på den? Evt. kan du bare google selv... "<modell> ad-hoc" så får du sikkert svar. -C- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Navn: CNet - Wireless-G USB Dongle Modellnummer: CWD-854 (H) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå