Gjest Gutt_16 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Får håpe dette er rett sted: Det har seg nå slik at jeg har en kjæreste som er året yngre enn meg, og er på konf. leir denne uken. Alt gikk bra med meldinger om at hun savnet meg osv, helt til i går. Da var plutselig de "jeg-savner-deg" meldingene byttet ut med meldinger hvor det stod at vi måtte prate sammen når hun kom hjem osv. Jeg kan ikke helt skjønne hva JEG har gjort galt mens hun har vært borte, for det er jo lite jeg faktisk kan gjøre for å såre henne. Og dette kom helt plutselig, for alt har vært fantastisk de 5 månedene vi har vært sammen. Noen som har noen råd til meg, for jeg begynner å bli ganske desperat nå.. Ikke svarer hun på meldinger heller Jeg tror jo liksom hun har gått lei, eller mistet følelsene sine for meg. Men hun kan vel umulig gå lei på 4 dager? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvordan kan hun være på konf. leir nå? Konf. er over for lenge siden. Mest sannsynlig har hun funnet en på sin egen alder som hun heller vil være sammen med. Hun dumper deg gutt, for en annen, og det er inegnting du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kjipt.. Men er som mr.olsen sier antagelivis.. Men mange fisk i havet.. Og det er sommerferie.. Lett å finne en sommerflørt.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Send en SMS "Handler det om forholdet vårt?". Da får du hun til å lure også, og uansett er det lurt å ta en statusrapport etter noen måneder skulle det vise seg at det ikke er sant. Kommunikasjon er nøkkelen til et fungerende forhold, og det beste du kan gjøre for deg selv er å få vite direkte om dine antagelser er sanne eller ikke. Endret 30. juni 2007 av iMono Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Akkurat det samme skjedde med en venninne av meg på konf. leir. Hu var sammen med en kis i 10. , og etter at hu dro på konf. leir så forelsket hu seg i en annen.. Lagde masse oppstyr.. Men når er det hun kommer hjem? =) Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jaa.a. Jeg tok da motet til meg og reiste til henne på konf.leiren. Jeg gikk rundt i fire timer og gjorde ingenting før jeg møtte henne. Samtalen varte vel i ca 5 minutter og som jeg antok ble jeg dumpet. Hun sa det var fordi hun ikke klarte se at jeg var lei meg pga at vi kranglet osv, men jeg var verdens beste gutt og hun elsket meg av hele sitt hjerte og var utrolig forelsket. Hva faen er det for piss? Hadde det vært sant, hadde vi vært sammen nå. Men men, da er det bare å dra ut på leting ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jaa.a. Jeg tok da motet til meg og reiste til henne på konf.leiren. Jeg gikk rundt i fire timer og gjorde ingenting før jeg møtte henne. Samtalen varte vel i ca 5 minutter og som jeg antok ble jeg dumpet. Hun sa det var fordi hun ikke klarte se at jeg var lei meg pga at vi kranglet osv, men jeg var verdens beste gutt og hun elsket meg av hele sitt hjerte og var utrolig forelsket. Hva faen er det for piss? Hadde det vært sant, hadde vi vært sammen nå. Men men, da er det bare å dra ut på leting ^^ 8975738[/snapback] ikke sant, piss! Bare ikke ta det tungt. Folk som ikke tør å si det rett ut, å sier at det er det beste for deg ogs likt kan bare dra seg langt i voll! du finner nok noen andre skal du se... Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Får håpe dette er rett sted: Det har seg nå slik at jeg har en kjæreste som er året yngre enn meg, og er på konf. leir denne uken. Alt gikk bra med meldinger om at hun savnet meg osv, helt til i går. Da var plutselig de "jeg-savner-deg" meldingene byttet ut med meldinger hvor det stod at vi måtte prate sammen når hun kom hjem osv. Jeg kan ikke helt skjønne hva JEG har gjort galt mens hun har vært borte, for det er jo lite jeg faktisk kan gjøre for å såre henne. Og dette kom helt plutselig, for alt har vært fantastisk de 5 månedene vi har vært sammen. Noen som har noen råd til meg, for jeg begynner å bli ganske desperat nå.. Ikke svarer hun på meldinger heller Jeg tror jo liksom hun har gått lei, eller mistet følelsene sine for meg. Men hun kan vel umulig gå lei på 4 dager? Noen som har opplevd det samme? 8970834[/snapback] Du veit åssen det er på konf.leir. Alle gutta og jenta sitter i grupper og fniser og snakker og har ikke en dritt å gjøre, så du skal ikke se bortifra at ho har finni seg en fyr. Men det er jo ikke DEG som er problemet. Det kan du bare skjønne med en gang. Sånn var det jo alltid på klasseturer på ungdomsskolen også. Alltids noen som ble sammen på de turene der. Bringer folk bedre sammen. Men så skal man ikke tenke for mye over ting heller. Noen ganger så tror man at alt har gått til helvette bare for en liten filleting som du misforsto. Slapp av og ta det rolig. Det ordner seg! Kanskje ikke med dere to, men hvertfall for deg, for du driter vel i det her du? Du går videre og finner deg en ny jente og har det ENDA bedre sammen med ho. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jepp. Kommer nok til å komme over dette, strømmer nå inn meldinger fra henne nå. Det som er litt synd, var at jeg brukte 500 kr på et kjede til henne, som hun fikk før hun slo opp.. Kunne jo brukt pengene til noe annet ^^ Men hun har da ikke funnet seg noen ny, såvidt jeg kan se/høre.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jepp. Kommer nok til å komme over dette, strømmer nå inn meldinger fra henne nå. Det som er litt synd, var at jeg brukte 500 kr på et kjede til henne, som hun fikk før hun slo opp.. Kunne jo brukt pengene til noe annet ^^ Men hun har da ikke funnet seg noen ny, såvidt jeg kan se/høre.. 8975835[/snapback] Jepp. Kommer nok til å komme over dette, strømmer nå inn meldinger fra henne nå. Det som er litt synd, var at jeg brukte 500 kr på et kjede til henne, som hun fikk før hun slo opp.. Kunne jo brukt pengene til noe annet ^^ Men hun har da ikke funnet seg noen ny, såvidt jeg kan se/høre.. 8975835[/snapback] Slikt er kjipt....trust me, i know... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ta det med et smil! Finn deg en bedre en! "Jenter som kommer, og jenter som går" vet du Sikker på at du finner deg en annen fin jente Lykke til! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jenter i 15-års alderen er ikke voksne. De er "unger". Skifter kjæreste oftere enn andre skifter sokker omtrent. Et forhold med så unge folk er aldri og blir aldri seriøst. Ikke tenk på henne som en voksen med ansvarlige handlinger. For det er hun ikke enda. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvordan kan hun være på konf. leir nå? Konf. er over for lenge siden. 8970917[/snapback] Konf.leir for de som har valgt å konfirmere seg til høsten... Hun vil sikkert ha "frihet" nå som det er sommer. Hørte nylig ei jeg kjenner si at hun ville ha pause fra kjæresten siden det var sommer, og hun ville være fri sånn at hun kunne flørte med andre. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hørte nylig ei jeg kjenner si at hun ville ha pause fra kjæresten siden det var sommer, og hun ville være fri sånn at hun kunne flørte med andre. 8989581[/snapback] Hva er det for noe tull a? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Unger på 14-15 år vet ikke hva det betyr å "elske" noen av hele sitt hjerte uansett. Så det blir bare en klisje å si som egentlig ikke betyr noe. Du ser jo selv. Plutselig dukker en annen kjekkas opp og vips, dumped. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg vil ikke se flere som spekulerer i hvem trådstarter er og henger ut navngitte personer. 7 (!) poster er slettet. Hold dere på matta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå