Gå til innhold

Side for gode reviews av diverse tv-er

Anbefalte innlegg

I og med at jeg skal punge ut en par laken for en flatskjerm i nærmeste framtid er jeg i manko på gode, uavhengige reviews av diverse tv`er. Etter en par besøk hos lefdal/elkjøp og litt kjapp browsing på diverse nettbutikker vet jeg bare at det er en jungel av forskjellige tv`er der ute, og bildekvaliteten kan være svært ulik selv med lik `spec` (ie. kontrast oppløsning, lystyrke etc.).

Derfor vil jeg gjerne ha en link til en side som tester slike ting. Da kan jeg sette meg ned i ro og mak og lese for deretter å bestille, slik at jeg blir klar til hotell cæsar bynner høstsesongen :tease: .

Jeg setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å lete etter gode flatskjermer selv for noen uker siden og har kommet over denne siden: http://www.hdtvtest.co.uk/

Den siste og beste tv'en de testet er Sony Bravia KDL-32D3000 (finnes også i 40", 46") som jeg sterkt vurderer, selv om prisen er litt høy. Tror det er en av de beste du kan kjøpe nå. Har hørt veldig mye bra om den fra folk som har kjøpt den også.

AVforum (uk) er også en god plass å lese for informasjon om tv'er. Eller AVforum (norsk).

Endret av toygard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...