hitokiri Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Telenor har utviklet et program som lar deg bruke Facebook med mobilen. Les mer Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Et Telenor stunt for og holde på Facebook brukerne?? Mange sider blir snart ikke tilgjengelig for Telenor ettersom de trakk seg fra NIX. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Man trenger virkelig ikke noe eget prg for dette. Bruker FB mye fra mobilen, og jeg har Netcom. Er dette bare enda en måte for Telenor å tyne penger ut av folk, akkurar som med Messenger til mobilen?? Lenke til kommentar
Afool Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har alle web-tjenestene jeg trenger gjennom Opera Mini og video-kanalen til Nokia. Begynner å bli litt lei av alt skrapet Telenor prøver å selge meg. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fullstendig ubrukelig. Skaff deg Opera Mini så kan du gå inn på ALLE nettsteder, og ikke bare Facebook.. En klient pr nettside? Like tungvindt som det er latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg