1234asdf1234 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei, nå som telenor kommer med "Nye online ADSL" så får vi være så heldig at vi får høyere linje men bare 1gb i måneden.. Derfor skal vi bytte! Da trenger jeg en annen internett leverandør. NextGenTel finnes ikke i namsos, men bluecom gjør. Er bluecom bra? er de kjappere enn telenor? (telenor brukte 3 måneder på å gi oss adsl ) går nettet ned ofte? Slike spørsmål vil jeg ha svar på Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Husk at "nye Online ADSL" bare er et tilleggsprodukt til de gamle ADSL-pakkene UTEN begrensning. Du får altså fortsatt kjøpt 704/128 med ubegrenset nedlasting. Og Telenor er raskest av de som bruker Telenor sitt nett (Bluecom, Tiscali), Mange ligger over spesifisert båndbredde. Selv ligger jeg på rundt 720 på 704/128 Telenor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Husk at "nye Online ADSL" bare er et tilleggsprodukt til de gamle ADSL-pakkene UTEN begrensning. Du får altså fortsatt kjøpt 704/128 med ubegrenset nedlasting. Og Telenor er raskest av de som bruker Telenor sitt nett (Bluecom, Tiscali), Mange ligger over spesifisert båndbredde. Selv ligger jeg på rundt 720 på 704/128 Telenor. So? Jeg har da 715 til 720 på min Bluecom linje. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Okei, da har det kanskje med hvor man bor... Har noen kompiser som ligger på like under 700, samme som jeg hadde før Telenor skrudde op farta. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Okei, da har det kanskje med hvor man bor... Har noen kompiser som ligger på like under 700, samme som jeg hadde før Telenor skrudde op farta. Bluecom økte også hastigheten da, jeg tror alle inkl Telenorpluss økte pga at de alle sammen leier seg inn på samme utstyr. Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 RikkyRally: hmm, så du får fortsatt de gode gamle adsl pakkene? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 RikkyRally: hmm, så du får fortsatt de gode gamle adsl pakkene? JA! Gah... Det står jo på sidene til Telenor og, om du sjekker valgmulighetene, det er bare det at de reklamerer mest/bare for "Nye Online ADSL"... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Herren Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Med bluecom så slipper du å logge av og logge på... Dessuten slipper du å installere noe... Plugg i kabelen og du er online! Har foresten en hastighet på 736 inn på min 704 linje... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Husk at "nye Online ADSL" bare er et tilleggsprodukt til de gamle ADSL-pakkene UTEN begrensning. Du får altså fortsatt kjøpt 704/128 med ubegrenset nedlasting. Og Telenor er raskest av de som bruker Telenor sitt nett (Bluecom, Tiscali), Mange ligger over spesifisert båndbredde. Selv ligger jeg på rundt 720 på 704/128 Telenor. So? Jeg har da 715 til 720 på min Bluecom linje. Se på itavisen.no Telenor er raskere!!!!!!! Ha ha Scorer 727 selv med Nye telenor ADSL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå