thrice Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei Jeg har såklart greid å surre bort svarsslippen jeg skal sende vitnemålet mitt i. Det i seg selv er ikke et problem, siden man bare kan lage en ny. Men det store problemet er at jeg ikke har noen adresse å sende det inn til, og fristen begynner å gå ut. Derfor lurte jeg på om noen visste hvor man sendte inn sånt til NTNU. Setter veldig stor pris på hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Om du bruker nettsøknad så kan du logge deg inn på samordna opptak og finne adressen der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Fant ikke adressen. Står at man må ringe inn, men det er stengt. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 NTNU Studieavdelingen Opptakskontoret 7491 TRONDHEIM Skulle gå bra å få sendt den på mandag hvis du ikke rekker det i dag. Det skal finnes et søkernummer som er ditt eget, finnes sikkert på samordna opptak.no. Hvis ikke kan du skrive navn og personnr. og forklare at du ikke finner søkernummeret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå