Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pupper er bonus. Pupper er ikke alt. Et smil og humor på kjøpet gir meg ihvertfall mye mer.

Einig, for meg virker det som om jentene faktisk fokuserer meir på pupper enn kva gutar gjer. No skulle eg ha lasta opp eit puppebilde av dama mi, men siden verken eg eller ho har noko lyst til det :) kommer det 2. best bilde:

post-100969-1183205428_thumb.jpg

8975248[/snapback]

 

De brystvortene satt litt høyt.... ;)

 

Men fin jente...

8975413[/snapback]

 

jeg synes de satt litt lavt, og dessuten har hun sånn spiss-pupp, det er ikke noe kult.. og hun var ikke nydelig på det der bildet nei.. men klart etter all den sminken hun har på til vanlig er det jo ikke rart hun blir pen.. erna solberg hadde jo blitt pen med den sminken...

Lenke til kommentar
Pupper er bonus. Pupper er ikke alt. Et smil og humor på kjøpet gir meg ihvertfall mye mer.

Einig, for meg virker det som om jentene faktisk fokuserer meir på pupper enn kva gutar gjer. No skulle eg ha lasta opp eit puppebilde av dama mi, men siden verken eg eller ho har noko lyst til det :) kommer det 2. best bilde:

post-100969-1183205428_thumb.jpg

8975248[/snapback]

 

De brystvortene satt litt høyt.... ;)

 

Men fin jente...

8975413[/snapback]

 

jeg synes de satt litt lavt, og dessuten har hun sånn spiss-pupp, det er ikke noe kult.. og hun var ikke nydelig på det der bildet nei.. men klart etter all den sminken hun har på til vanlig er det jo ikke rart hun blir pen.. erna solberg hadde jo blitt pen med den sminken...

8975429[/snapback]

 

Satt lavt! skal du ha de i halsen før du er fornøyd. puppen henger for mye ned i forrhold til brystvorta.

Lenke til kommentar

Folk vil tydligvis diskutere proposisjoner osv, enn å berre poste puppebilder? Vel eg kjem med eit nytt eit (av same dama):

 

 

PS: Det burde ha vore: Alle poster med bilete regel eller noko..

Edit: Berre skrik ut om biletet var litt på kanten.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
OMG dere er overflatiske...  :mad:

8974861[/snapback]

 

Det er da vel lov å snakke om hva man synes er mest sexy?

Det betyr ikke at de ikke bryr seg om personligheten på jenta i det virkelige liv, men nå handler faktisk ikke tråden om "hvilken jente ville du blitt sammen med?" ei heller "hvor viktig er pupper for deg?".

 

Jeg kan sammenligne denne tråden med f.eks. "hvilken katterase synes du er penest?", og det er jo helt ok å ha en mening om!

Betyr ikke at du skal kjøpe katta fordet ;)

 

Edit: Okstad sitt første bilde: fine pupper!

 

Ellers er det mange store pupper ute og går her, størst er altså gjerne best? Husk at bilderedigering kan gjøre mye! Men jeg skal kanskje ikke ødelegge drømmene :tease:

Endret av Maj7
Lenke til kommentar
Hva er poenget med denne tråden? Å bitche om bildene folk poster? "De er for store", "Hun er for stygg". Ser ikke helt pointet.

8975306[/snapback]

Unnskyldning for å poste pupper, annet enn i babetråden?

8975932[/snapback]

 

Finne ut hva man syns er fine pupper. Noen sier bare så lenge de passer, men da skønner man ikke helt....

 

 

ser det er dominert av silikon her...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...