thesinner Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Såklart mener jeg ikke at det ser bra ut å ikke ha "areola" i det hele tatt. Men mener at mange pupper har for stort område med areola. Dette liker jeg ikke. Jeg har heller ikke sagt noe om stive brystvorter eller ikke. Syntes det er digg med stive brystvorter, men ikke når brystvortene eller areola har tydelige nupper / prikker. De har ofte det. Jeg snakket heller ikke om størrelsen som sådan, men altså om at når de blir stive, så blir det gjerne "mønster". Å viser til photoshoppa bilder er kanskje ikke det lureste, forresten Gadd ikke å bruke særlig mer enn 5 min på å finne eksempler, men du må gjerne slenge ut noen bilder av dama / eksen eller jentedusjen som et eksempel på totalt ubehandlet bilder av pupper/nipples om du har det... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Poenget er at stive brystvorter ikke er glatte. Huden trekker seg sammen, og det danner seg "mønstre". Gjerne inkludert "prikker". Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skrekkeksempelet så ut som de var malt på :s Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skrekkeksempelet så ut som de var malt på :s Det var jævlig ekkelt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Poenget er at stive brystvorter ikke er glatte. Huden trekker seg sammen, og det danner seg "mønstre". Gjerne inkludert "prikker".Dette vet jeg selvsagt. Poenget mitt er at jeg personlig ikke syntes det er noe fint med for mye / for tydelig mønster og prikker. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er så forbanna lei av det bildet nå, absolutt ikke særlig pene pupper Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ett innlegg som brøt med reglene for gjesteposting er fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes ikke det var særlig sexy. Ser ut som de er veldig blåst opp (silikon) og bildet ser veldig photoshoppet ut. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Par hakk for store de der ja,, Men hva heter damen? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Par hakk for store de der ja,, Men hva heter damen? Ligner på Jessica Simpsons blandet med Barbie Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Par hakk for store de der ja,, Men hva heter damen? Ligner på Jessica Simpsons blandet med Barbie Natacha Peyre eller noe i den duren. Hukommelsen er ikke helt god. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ytterligere 3 poster som bryter med reglene for gjesteposting er slettet. Denne tråden innviterer ikke til bruk av gjesteposting. Jeg minner også om at grovt misbruk av gjesteposting medfører IP-ban. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nr 1 var perfekt. moar pliz Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Og jeg syns 3 var finest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg