Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser mest på ansikter jeg, men la gå..

 

*overfladisk modus på*

Jeg liker mine damer små og nette, og ikke med mega pupper. En annen ting med mega pupper er at de har ofte mega brystvorter.

Jeg liker ikke brystvorter som har en eget tredimisjonalt kart på seg!

 

Ellers setter jeg krav til brystvorten. Maks en 20 kroning i omkrets for hele saken

 

Når det er sagt liker jeg damer som bruker:

 

a-b-c-d

 

Ellers så må puppene passe til jenta, ei lita og tynn spinkel ei med giga jur ser bare kjempedust ut.

 

*overfladisk modus av*

 

Pupper er ikke alt, det hjelper ikke en shait åssen jenta ser ut vis hu er dom som ett brød.

 

Dette her er kunst:

bro.jpg

Endret av isprins
Lenke til kommentar

Isprins: Fint at noen tenker litt på at puppene må passe til resten av kroppen. Jeg er jo ganske liten og nett, og hvis jeg skull hatt gigantiske airbags hadde jeg selvølgelig sett megateit ut. Ikke bare det, men kroppen min hadde garantert tatt skade av vekten på dem.

 

Små, faste pupper er win. Store hengepupper med megabrystvorter not so much.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke brystvorter som har en eget tredimisjonalt kart på seg!

Hva mener du med det?

Jeg regner med han mener brystvorter som er ruglete/nuppete og ofte store utenfor selve brystvorten liksom. Er helt enig selv, liker ikke dette, det er mye mer sexy med mindre, glatte nipples.
Lenke til kommentar
Jeg regner med han mener brystvorter som er ruglete/nuppete og ofte store utenfor selve brystvorten liksom. Er helt enig selv, liker ikke dette, det er mye mer sexy med mindre, glatte nipples.

Det heter "areola", og jeg vil nå synes at et bryst med bare en brystvorte og ikke noe rundt ville sett rart ut.

 

Brystvorter er gjerne glatte når de ikke er stive. Når de er stive blir det fort tekstur. Dere foretrekker altså at brystvortene ikke er stive?

Lenke til kommentar
Jeg regner med han mener brystvorter som er ruglete/nuppete og ofte store utenfor selve brystvorten liksom. Er helt enig selv, liker ikke dette, det er mye mer sexy med mindre, glatte nipples.

Det heter "areola", og jeg vil nå synes at et bryst med bare en brystvorte og ikke noe rundt ville sett rart ut.

 

Brystvorter er gjerne glatte når de ikke er stive. Når de er stive blir det fort tekstur. Dere foretrekker altså at brystvortene ikke er stive?

Virker som du misforstår med vilje. Såklart mener jeg ikke at det ser bra ut å ikke ha "areola" i det hele tatt. Men mener at mange pupper har for stort område med areola. Dette liker jeg ikke. Jeg har heller ikke sagt noe om stive brystvorter eller ikke. Syntes det er digg med stive brystvorter, men ikke når brystvortene eller areola har tydelige nupper / prikker.

 

Edit: prøver å slenge opp noen eksempler

 

Her har vi et eksempel på ganske små og søte, glatte pene stive nipples.

post-101842-1241610645_thumb.jpg

 

Her har vi litt større både nipples og areola, hvor du kan se at det er små nupper på areola. Allikevel er ikke disse nuppene så store og tydelige så det gjør ingenting imo.

post-101842-1241610694_thumb.jpg

 

Slenger med et skrekkeksempel i spoiler som illustrerer hva jeg mener er ekkelt.

 

Hun her har jo helt forjævlige pupper med alt for store nipples, areola og nupper og ujevnheter. Ser ut som har vært ammeansvarlig under innspillingen av Heldiggrisen Babe 1, 2 og 3.

post-101842-1241610796_thumb.jpg

 

Endret av thesinner
Lenke til kommentar
Såklart mener jeg ikke at det ser bra ut å ikke ha "areola" i det hele tatt. Men mener at mange pupper har for stort område med areola. Dette liker jeg ikke. Jeg har heller ikke sagt noe om stive brystvorter eller ikke. Syntes det er digg med stive brystvorter, men ikke når brystvortene eller areola har tydelige nupper / prikker.

De har ofte det. Jeg snakket heller ikke om størrelsen som sådan, men altså om at når de blir stive, så blir det gjerne "mønster".

 

Å viser til photoshoppa bilder er kanskje ikke det lureste, forresten :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...