EvenEleven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, jeg er en mester på Alt-tab og gode unnskyldninger... Men frykter nesten loggen skal ta meg en dag Slett loggen eller bruke www.hidemyass.com muhahahhaa Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Edit: Dumme meg feiler på rettningslinjer. Edit#2: Paint! *bump* Endret 27. april 2009 av Lundefugl Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 De der var rimelig close to perfect. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Synes jeg var nesten perfekte. Men hva er det med øynene hennes? Veldig photoshoppet eller? Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ble litt fucka etter edit i paint bare. :$ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har sett hele før, hu har rimelig nice tits. Hvor såg du? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har sett hele før, hu har rimelig nice tits. Hvor såg du? Ingen anelse, kan godt være over 2 år siden jeg så det bildet sist. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Edit: Dumme meg feiler på rettningslinjer.Edit#2: Paint! *bump* Navn?? Å fy faen hun var digg! Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Et vakkert, vakkert kvinnebryst Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ^Du får ikke til å finne en større versjon av det bildet tror du, mariaK? Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ^Du får ikke til å finne en større versjon av det bildet tror du, mariaK? Hehe! Skulle gjerne gjort det, men har mine tvil. Husker ikke hvor jeg fant det. Men det er et meget lekker eksemplar av arten ja Lenke til kommentar
isprins Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg ser mest på ansikter jeg, men la gå.. *overfladisk modus på* Jeg liker mine damer små og nette, og ikke med mega pupper. En annen ting med mega pupper er at de har ofte mega brystvorter. Jeg liker ikke brystvorter som har en eget tredimisjonalt kart på seg! Ellers setter jeg krav til brystvorten. Maks en 20 kroning i omkrets for hele saken Når det er sagt liker jeg damer som bruker: a-b-c-d Ellers så må puppene passe til jenta, ei lita og tynn spinkel ei med giga jur ser bare kjempedust ut. *overfladisk modus av* Pupper er ikke alt, det hjelper ikke en shait åssen jenta ser ut vis hu er dom som ett brød. Dette her er kunst: Endret 1. mai 2009 av isprins Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker ikke brystvorter som har en eget tredimisjonalt kart på seg! Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Isprins: Fint at noen tenker litt på at puppene må passe til resten av kroppen. Jeg er jo ganske liten og nett, og hvis jeg skull hatt gigantiske airbags hadde jeg selvølgelig sett megateit ut. Ikke bare det, men kroppen min hadde garantert tatt skade av vekten på dem. Små, faste pupper er win. Store hengepupper med megabrystvorter not so much. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker ikke brystvorter som har en eget tredimisjonalt kart på seg! Hva mener du med det? Jeg regner med han mener brystvorter som er ruglete/nuppete og ofte store utenfor selve brystvorten liksom. Er helt enig selv, liker ikke dette, det er mye mer sexy med mindre, glatte nipples. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg regner med han mener brystvorter som er ruglete/nuppete og ofte store utenfor selve brystvorten liksom. Er helt enig selv, liker ikke dette, det er mye mer sexy med mindre, glatte nipples. Det heter "areola", og jeg vil nå synes at et bryst med bare en brystvorte og ikke noe rundt ville sett rart ut. Brystvorter er gjerne glatte når de ikke er stive. Når de er stive blir det fort tekstur. Dere foretrekker altså at brystvortene ikke er stive? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg regner med han mener brystvorter som er ruglete/nuppete og ofte store utenfor selve brystvorten liksom. Er helt enig selv, liker ikke dette, det er mye mer sexy med mindre, glatte nipples. Det heter "areola", og jeg vil nå synes at et bryst med bare en brystvorte og ikke noe rundt ville sett rart ut. Brystvorter er gjerne glatte når de ikke er stive. Når de er stive blir det fort tekstur. Dere foretrekker altså at brystvortene ikke er stive? Virker som du misforstår med vilje. Såklart mener jeg ikke at det ser bra ut å ikke ha "areola" i det hele tatt. Men mener at mange pupper har for stort område med areola. Dette liker jeg ikke. Jeg har heller ikke sagt noe om stive brystvorter eller ikke. Syntes det er digg med stive brystvorter, men ikke når brystvortene eller areola har tydelige nupper / prikker. Edit: prøver å slenge opp noen eksempler Her har vi et eksempel på ganske små og søte, glatte pene stive nipples. Her har vi litt større både nipples og areola, hvor du kan se at det er små nupper på areola. Allikevel er ikke disse nuppene så store og tydelige så det gjør ingenting imo. Slenger med et skrekkeksempel i spoiler som illustrerer hva jeg mener er ekkelt. Hun her har jo helt forjævlige pupper med alt for store nipples, areola og nupper og ujevnheter. Ser ut som har vært ammeansvarlig under innspillingen av Heldiggrisen Babe 1, 2 og 3. Endret 6. mai 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Fant dessverre ikke noe bra bildet, men Mickie James.. Yauuzza! Endret 6. mai 2009 av Deutsch Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Såklart mener jeg ikke at det ser bra ut å ikke ha "areola" i det hele tatt. Men mener at mange pupper har for stort område med areola. Dette liker jeg ikke. Jeg har heller ikke sagt noe om stive brystvorter eller ikke. Syntes det er digg med stive brystvorter, men ikke når brystvortene eller areola har tydelige nupper / prikker. De har ofte det. Jeg snakket heller ikke om størrelsen som sådan, men altså om at når de blir stive, så blir det gjerne "mønster". Å viser til photoshoppa bilder er kanskje ikke det lureste, forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg