Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde det meste i puppene var fett uansett..? Er vel ikke 100 % muskler akkurat.

 

Det stemmer. Litt melkekjertler, varierende med muskler, og mye fett. Fettmengden varierer selvsagt med hvor mye som finnes ellers på kroppen, men fettet lagres forskjellig fra person til person, så noen er heldigere enn andre.

 

Men det å si at man liker store pupper så lenge de ikke består av mye fett eller silikon, er egentlig det samme som å si at man ikke liker store pupper (eller at man ikke har peiling på pupper i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Javel, javel:p

 

Med kjoler, uten bh. Ikke beste bildekvalitet, og litt posing, men likevel.

 

2ijhlk4.jpg

Fra førstepost:

"Ikke bilde med bh, for da ser man ikke hvordan de egentlige er."

 

Jeg regner med at det samme gjelder for kjole. :innocent:

 

Neida, ingen regel uten unntak elns. De så veldig bra ut. Med den kroppen burde kjæresten din bli med på alle treffene dere blir invitert til (det burde han egentlig uansett, men). :p For de som ikke skjønte hvorfor jeg skrev det sa hun noe i Den nye forumkaféen.

Lenke til kommentar
Fra førstepost:

"Ikke bilde med bh, for da ser man ikke hvordan de egentlige er."

 

Jeg regner med at det samme gjelder for kjole. :innocent:

 

Neida, ingen regel uten unntak elns. De så veldig bra ut. Med den kroppen burde kjæresten din bli med på alle treffene dere blir invitert til (det burde han egentlig uansett, men). :p For de som ikke skjønte hvorfor jeg skrev det sa hun noe i Den nye forumkaféen.

 

Ja jeg las det, men siden veldig mange av de andre bildene som er postet her er med klær på, så valgte jeg å overse det. Så enkelt er det:)

 

Hva kjæresten min angår, så er han en fin fyr, med sine særegenheter, og det ser jeg meg nødt til å tolerere (til en viss grad) ettersom jeg elsker ham:) Men nå har jeg satt noen krav angående dette med sammenkomster, og jeg tror det blir bedre nå :)

 

Greit at du tror det, HWBruker :)

Lenke til kommentar
Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter :) Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv :p

 

Go for it! haha :whistle:

 

Javel, javel:p

 

Med kjoler, uten bh. Ikke beste bildekvalitet, og litt posing, men likevel.

2ijhlk4.jpg

Prakteksempel! You go girl! Du kommer til å få "litt" quotes som sier *sikle* ja :p

Lenke til kommentar
Push-up kjole kan jo gi alle store pupper :p

 

Feil. Push-up kan gi en illusjon av store pupper.

Ingen illusjoner her, dessuten har ingen av kjolene spesiell push-up-effekt. Faktisk mindre enn det en vanlig halterneckbikini har. (Halterneck = stropper som knytes bak i nakken i stedet for å gå rett ned bak slik stroppene på en bh gjør)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...