TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Navne på denne ? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=286114[ Ja fyyy faen! :O Shit Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Perfeksjon imho. Hele hun var smooth Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv Go for it! haha Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv Go for it! haha SIGNED! ikke noe følsom info i profilen din så gief *sikle* Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv Go for it! haha Javel, javel:p Med kjoler, uten bh. Ikke beste bildekvalitet, og litt posing, men likevel. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv Go for it! haha Javel, javel:p Med kjoler, uten bh. Ikke beste bildekvalitet, og litt posing, men likevel. http://i41.tinypic.com/2ijhlk4.jpg Nice! No need to be ashamed girl, de der var jo bare helt perfekte (as far as i could see ) Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Legg ut litt bedre bilder da! Hole body! Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Legg ut litt bedre bilder da! Hole body! Det blir ikke i natt, i alle fall Dessuten er dette puppetråden, så... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fått veldig mange komplimente for mine, både fra gutter og jenter Meen, vet ikke om jeg burde poste bilde her. Er i alle fall strålende fornøyd selv Go for it! haha Javel, javel:p Med kjoler, uten bh. Ikke beste bildekvalitet, og litt posing, men likevel. De der var jo perfekte! Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Takker for fine tilbakemeldinger Så vet vi at naturlige pupper kan funke det også Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nice! MSN? Er det noe i veien med deg? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er jo jeg også, men å spørre om noe sånt I en tråd.. Haha Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 ehh, leste mange her som sier at et finnes FOR STORE pupper? Størelse er ingen hemning, med mindre de er overfylt av silikon eller de består av 70%fett Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Nice! MSN? Er det noe i veien med deg? Haha, at det går an Jeg trodde da vitterlig at spoiler + smiley tydelig viste at det hele var en spøk, og på ingen måte ment seriøst. Nok en gang funker ikke ironi på nettet Det er jo jeg også, men å spørre om noe sånt I en tråd.. Haha Du foretrekker vel å skremme med PM Endret 15. mars 2009 av awkward 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Trodde det meste i puppene var fett uansett..? Er vel ikke 100 % muskler akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg