Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[edit]@Cosmo med K:[/edit] Her postes det pupper som ser fine ut, eller sexy pupper. Pupper trenger ikke å kjennes eller smakes godt IRL for å være gode på bilder.

Jeg vet at det var din mening du skrev, jeg liker ikke alle svære sprettballer jeg heller.

 

Kommer med bilde straks.

 

Edit: Var litt treg, men her er et bilde.

post-125541-1204496890_thumb.jpg

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

Kan vi vennligst respektere reglene i tråden og ikke skravle? Ingen poster uten puppebilde! Takk. :)

 

Og for ikke å være off-topic får jeg vel poste dette klassiske bildet som jeg vanskelig får ut av hodet. Jenta er bare rådeilig! Søt, smilende, solbrun og store bløte pupper! Mmmm! Humor har hun også.

 

flatinflorida.jpg

 

...dessverre med T-skjorte på, men men...

 

 

Og for golferne har vi denne godbiten:

 

cantseeball.jpg

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Drit styggt bilde for å være helt ærlig.. elendig ansiktsuttrykk, kjipe store silikonbrød hvor du lett ser formen på implantatet, kjedelig museklipp, dårlig posing, altfor mye retusjering.

Kan ikke bli mer enig^^

Hadde alle sett slik ut, hadde jeg blitt homo til slutt tror jeg :tease:

 

Vel.. hadde nå heller prøvd å titfucke hu der enn å gå mot mitt eget kjønn altså.. og jeg sier prøvd ettersom jeg mest sannsynlig hadde sittet igjen med noen utrolige brannsår på pikken etter titfuckinga.. :wee:

Lenke til kommentar
Edit: Var litt treg, men her er et bilde.

post-125541-1204496890_thumb.jpg

 

Nå begynner vi å snakke! Rimelig naturlig bilde, bra pupper og pent ansikt! :wee:

 

Har du flere av de Frohman?

Nei, fysj. Puppene ser dau ut !

Bleike nippels.

 

Du ser jo ikke nippelsa deres, tror han referer til det bilde med de fem jentene som poserer på verandaen.. :wee:

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...