Victima! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 uhm? nå handler det først og fremst om smak og behag. Din mening er ikke noe "fasit" Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Tror nok ikke det er noe plastik i dette bilde. Endret 2. mars 2008 av snoppesopp Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) uhm? nå handler det først og fremst om smak og behag.Din mening er ikke noe "fasit" Er fullt klar over dette, det er derfor hele innlegget mitt er skrevet utifra mitt "point of view". "Jeg skjønner ikke......" Endret 2. mars 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) [edit]@Cosmo med K:[/edit] Her postes det pupper som ser fine ut, eller sexy pupper. Pupper trenger ikke å kjennes eller smakes godt IRL for å være gode på bilder. Jeg vet at det var din mening du skrev, jeg liker ikke alle svære sprettballer jeg heller. Kommer med bilde straks. Edit: Var litt treg, men her er et bilde. Endret 2. mars 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har du flere av de Frohman? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har du flere av de Frohman? Nei, sorry. Random pic henta fra /b/. =\ Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har du flere av de Frohman? Nei, sorry. Random pic henta fra /b/. =\ Skulle du aldri røpa. Hadde jeg vært deg ville jeg sagt noe som... "Nåja, jeg går i klasse med 3 av de IRL, men de tar ikke så mye bilder så har ikke noen akkurat nå." Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Kan vi vennligst respektere reglene i tråden og ikke skravle? Ingen poster uten puppebilde! Takk. Og for ikke å være off-topic får jeg vel poste dette klassiske bildet som jeg vanskelig får ut av hodet. Jenta er bare rådeilig! Søt, smilende, solbrun og store bløte pupper! Mmmm! Humor har hun også. ...dessverre med T-skjorte på, men men... Og for golferne har vi denne godbiten: Endret 3. mars 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skulle du aldri røpa. Hadde jeg vært deg ville jeg sagt noe som... "Nåja, jeg går i klasse med 3 av de IRL, men de tar ikke så mye bilder så har ikke noen akkurat nå." Blah, jeg tilbringer for lite tid på Teh Internets. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 me like Det bildet der var jævlig shoppa Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Drit styggt bilde for å være helt ærlig.. elendig ansiktsuttrykk, kjipe store silikonbrød hvor du lett ser formen på implantatet, kjedelig museklipp, dårlig posing, altfor mye retusjering. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bare se på navlen også, nesten en utovernavle Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Drit styggt bilde for å være helt ærlig.. elendig ansiktsuttrykk, kjipe store silikonbrød hvor du lett ser formen på implantatet, kjedelig museklipp, dårlig posing, altfor mye retusjering. Kan ikke bli mer enig^^ Hadde alle sett slik ut, hadde jeg blitt homo til slutt tror jeg Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Drit styggt bilde for å være helt ærlig.. elendig ansiktsuttrykk, kjipe store silikonbrød hvor du lett ser formen på implantatet, kjedelig museklipp, dårlig posing, altfor mye retusjering. Kan ikke bli mer enig^^ Hadde alle sett slik ut, hadde jeg blitt homo til slutt tror jeg Vel.. hadde nå heller prøvd å titfucke hu der enn å gå mot mitt eget kjønn altså.. og jeg sier prøvd ettersom jeg mest sannsynlig hadde sittet igjen med noen utrolige brannsår på pikken etter titfuckinga.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har du flere av de Frohman? Nei, fysj. Puppene ser dau ut ! Bleike nippels. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Edit: Var litt treg, men her er et bilde. Nå begynner vi å snakke! Rimelig naturlig bilde, bra pupper og pent ansikt! Har du flere av de Frohman? Nei, fysj. Puppene ser dau ut ! Bleike nippels. Du ser jo ikke nippelsa deres, tror han referer til det bilde med de fem jentene som poserer på verandaen.. Endret 4. mars 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg