Victima! Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 tenner jo på jenter jeg og Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 KJekk tråd. *mine innlegg* Skal få hosta opp noen bilder jeg og. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hell yeah! Imba photoshop. Haha. Ikke puppene altså, men selve bildet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hell yeah! Imba photoshop. Haha. Ikke puppene altså, men selve bildet. Jeg tviler STERKT på at det er Photoshop Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Greit det, men meg får du ikke overtalt! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skal me konse på puppene hennes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hell yeah! price <3 Hell yeah! Imba photoshop. Er ikke noen ekspert på bildemanipulasjon, men kan du utdype? edit: Bakgrunnen? Var vel litt rare farger kanskje Endret 2. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) http://radioplanet.no/img/system/news/orginal/1304.jpg price <3 Æsj... Jeg tviler STERKT på at det er Photoshop Bakgrunnen er photoshoppa. Endret 2. mars 2008 av Frohman Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) På tide med noen bilder! *fjernet bilde* Endret 2. mars 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tror du bør sensurere det bildet med kjønnsorganet kvikt! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Haha hun spiller på den rosa klarinetten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dame nr. 2 på bildet til ekwathne var perfekt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, helt perfekt, foruten akkurat det at hun poserer naken da.. hmm.. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Juryen sier om bildet: "Bildet viser fart og dynamikk, nakenhet og risikosport, i en kombinasjon som er uvanlig. Fotografen har i et heldig øyeblikk dokumentert det vesentlige klimaks ved denne øvelsen. Modellen på bildet bidrar med sin unge spenst og naturlig nakenhet en frekk setting, mens kontrasten mellom hennes ynde og motorsykkelens rå kraft danner en spennende sensuell motsetning. Et riktig blinkskudd!" Juryen sier om bildet: (speechless) Fy faen, hun nederste var rett og slett perfekt! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Klarer helt ærlig talt ikke skjønne hvorfor så mange poster bilder av kjedelige, runde sprettballer av noen silikonpupper.. og ikke nok med det, men det er bare av de som har silikonpupper like store som medisinballer. Mulig det bare er fjortiser som gjør det - én forandrer fort synet på silikonpupper når én har kjent og smakt på både ekte herlige naturlige og kjedelige silikoninnplantater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg