Kiruk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Altså snakk om puppene og ikke dama Endret 11. februar 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Altså snakk om puppene og ikke dama Hun har bæsj/føflekk på puppen :!: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mhm Disse stiller sterkt hos meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mhm Små pupper er hett! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mhm Små pupper er hett! +1 Den har visst falt ut av *mine innlegg*. Lenke til kommentar
Snuskebassen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har nå sett igjennom alle bildene og min konklusjon er at mesteparten av puppene som er blitt postet her er enten uekte eller altfor små om de er naturlige etter personlig mening. Er selv sterk supporter av en passelig håndfull med naturlig pæreformet bryst med akkurat passe lange brystvorter som verken er for korte eller lange. Shark sin post -- Veldig bra pupper! Equilibrium sin post -- Ganske bra pupper! Skorpio sin post -- Bra form og størrelse, men ellers litt for kjedelige pupper av Alison Angel. pax1 sin post -- Ganske bra, men usikker på om de er naturlige. xerxess sin post -- Det er Elin Grindemyr, og nei de er nok ikke ekte. Er etter min mening også altfor store, men ellers veldig fin jente. SnusHanen sin post -- Ganske bra pupper, men litt usikker på om de er naturlige. Den diskuterte dama som ser bra ut foran men ellers et monster -- Dama ser jo grusom ut, og puppene er jo på ingen måte bra. De ser ut som to avokadoer, noen sykt store noen som peker rett ut. Uff! Penis Trygve sin post -- Om disse er ekte eller ikke er litt usikkert, men ser uansett bra ut samt veldig bra bilde, en av de beste i denne tråden. runarbs sin post -- Dette er vel Carmella DeCesare, italiensk softcore/semi-hardcore modell. Ganske bra. Karen McDougel -- Dette bildet var vel litt for retusjert kanskje? ;P Emilie jenta -- Puppene vet jeg ikke, ser lovende ut, men denne Emilie jenta er uten tvil utrolig pen. Ligner nokså mye på Eva Longoria igrunn. Vinneren av alle bildene i tråden selv om de kan være litt store av det naturlige er: Anarkist sin post -- Kelly Brook har uten tvil bra bryster! ;P Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har nå sett igjennom alle bildene og min konklusjon er at mesteparten av puppene som er blitt postet her er enten uekte eller altfor små om de er naturlige etter personlig mening. As there is nothing too great, there is nothing too small. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Emilie jenta -- Puppene vet jeg ikke, ser lovende ut, men denne Emilie jenta er uten tvil utrolig pen. Ligner nokså mye på Eva Longoria igrunn. Endret 14. februar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har nå sett igjennom alle bildene og min konklusjon er at mesteparten av puppene som er blitt postet her er enten uekte eller altfor små om de er naturlige etter personlig mening. Er selv sterk supporter av en passelig håndfull med naturlig pæreformet bryst med akkurat passe lange brystvorter som verken er for korte eller lange. Shark sin post -- Veldig bra pupper! Equilibrium sin post -- Ganske bra pupper! Skorpio sin post -- Bra form og størrelse, men ellers litt for kjedelige pupper av Alison Angel. pax1 sin post -- Ganske bra, men usikker på om de er naturlige. xerxess sin post -- Det er Elin Grindemyr, og nei de er nok ikke ekte. Er etter min mening også altfor store, men ellers veldig fin jente. SnusHanen sin post -- Ganske bra pupper, men litt usikker på om de er naturlige. Den diskuterte dama som ser bra ut foran men ellers et monster -- Dama ser jo grusom ut, og puppene er jo på ingen måte bra. De ser ut som to avokadoer, noen sykt store noen som peker rett ut. Uff! Penis Trygve sin post -- Om disse er ekte eller ikke er litt usikkert, men ser uansett bra ut samt veldig bra bilde, en av de beste i denne tråden. runarbs sin post -- Dette er vel Carmella DeCesare, italiensk softcore/semi-hardcore modell. Ganske bra. Karen McDougel -- Dette bildet var vel litt for retusjert kanskje? ;P Emilie jenta -- Puppene vet jeg ikke, ser lovende ut, men denne Emilie jenta er uten tvil utrolig pen. Ligner nokså mye på Eva Longoria igrunn. Vinneren av alle bildene i tråden selv om de kan være litt store av det naturlige er: Anarkist sin post -- Kelly Brook har uten tvil bra bryster! ;P Litt for mye fritid på deg ja Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mhm Små pupper er hett! Piercingene og tatoveringene gjør hun heller ikke mindre heit. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mhm Små pupper er hett! Piercingene og tatoveringene gjør hun heller ikke mindre heit. Yep! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Emilie jenta -- Puppene vet jeg ikke, ser lovende ut, men denne Emilie jenta er uten tvil utrolig pen. Ligner nokså mye på Eva Longoria igrunn. Utrolig digg hun var.Noen sider hvor det er flere bilder av hun? Lenke til kommentar
Victima! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 store er ikke nødvendigvis deilige :/ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, men for små er heller ikke bra. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, men for små er heller ikke bra. nice ;D Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg siterer rules of life #3: There is no such thing as as too small boobs, as there is no boobs too big. =) Lenke til kommentar
Victima! Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) slike brød liker jeg xD btw. rart hvordan gutter tenner på jente bryst ^^. Har sett gjennom mange bilder i denne tråden, og flirer det er jo bare en helt vanlig kropsdel. Endret 28. februar 2008 av Victima! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Som viser at jenter er fruktbare, noe som får oss gutter til å ha sex med de ettersom det er viktig for alle raser å formere seg? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 http://i138.photobucket.com/albums/q275/Ir...rl/MAnBoobs.jpgslike brød liker jeg xD btw. rart hvordan gutter tenner på jente bryst ^^. Har sett gjennom mange bilder i denne tråden, og flirer det er jo bare en helt vanlig kropsdel. Hva tenner du på, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg