f00b Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har i det siste fyst litt på en ekstern harddisk, er da på jakt etter en disk med mest mulig lagringskapasitet. Problemet mitt er at jeg ønsker en harddisk med èn kabel, men jeg vet ikke om det eksisterer bortsett fra harddisker basert på flash-minne(?) Er det mulig å få tak i eksterne harddisker med strømtilførsel over USB-kabelen? Det er nødt til å være 300 GB (+). Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har alldri sett det för, mener det bare er med Flsah minne som du sier der ja som kun har en ledning. Tror ikke du kan få så mye ström i mellom en usb te å drive den type harddisk. Anbefaler deg MYbook har selv en på 500gb (turbo edition eller hva den nå heter seff ) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det nærmeste du kommer det er med 2,5" disker i kabinett. Men de har vel maks 1600GB eller 200GB nå. Lenke til kommentar
f00b Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) volvo240_r: Jeg har vurdert MyBook, men jeg vil først se om det finnes alternativer for å slippe å ha en egen strømadapter. Dette er for enkelthetens skyld, ettersom jeg kommer til å ta med harddisken mye rundt. sesteen: Der sier du noe Skal sjekke ut pris og størrelse på disse. Kom til å tenke på at man kanskje kunne ha brukt en 3,5" disk med et harddisk-kabinett uten egen AC adapter. Sjekket litt på komplett, det ser ikke ut som dette trenger en egen AC adapter? Endret 29. juni 2007 av f00b Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) En 3,5" disk trekker ca 8-10w + kontroller i kabinett trenger vel en watt. USB kan maks trekke 500mA på 5V som er 2.5W, med mindre man har PowerUSB. Står også strømadapter på spec på det. Det er også et kabinett for IDE disker. Endret 29. juni 2007 av sesteen Lenke til kommentar
f00b Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Takker for svar, da ser det ut som jeg er nødt til å gå for MyBook. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får iallefall opp mot 250GB i 2.5" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå