stoff3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 dette tror jeg fulgte med kabinettet mitt for en del år siden. har tatt vare på den men aner ikke hva den skal til. kabinettet er et Chieftech dragon midi tower. det er en liten ring. ca plass til lillefingeren inni den. 2.5cm diameter. var ikke påmontert i kabinettet men tror den fulgte med i en pose. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tror den er til å samle kablene til kanppene og led i front. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja det er det. fulgte også med i mitt kabinet for mange år siden Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Quoter fra en annen tråd: Det er en ferritring som fjerner høyfrekvensstøy, skal festes rundt led,power og de andre ledningene der. Bare å surre rundt et par ganger Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Quoter fra en annen tråd: Det er en ferritring som fjerner høyfrekvensstøy, skal festes rundt led,power og de andre ledningene der. Bare å surre rundt et par ganger 8970293[/snapback] wow takk. det var mer avansert enn jeg trodde. fine ringen! *ta vare på* Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis jeg ikkje har en sånn? Kan jeg bli døv av det da eller? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis jeg ikkje har en sånn? Kan jeg bli døv av det da eller? 8970378[/snapback] tror huden din blir grønn av ledsene som sender livsfarlig stråling til sentralnervesystemet ditt. dette påvirker også din evne til å gå fra pc'en slik at du blir sittende unødvendig lenge og samle stråling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå