Gå til innhold

Hva er best? Motorola T720 eller Ericsson T300???

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurdere sterkt å kjøpe Motorola, jeg har fakstisk bestillt den, men jeg er litt usikker (kan jo avbestille) Itavisen som har nordens største test, skriver nesten bare skryt om T720, men personlige innlegg er noe annet... Har hørt mye bra om T300, men liker ikke designet! Men det er jo ikke det som er viktigst.. :wink:

Kan noen som har litt peilig, hvertfall litt.. :wink: gi meg noen tips/info om hva dere syns.. plz :D [/b][/size]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo an på..... Hvis du syns designet er det som gjelder tviler jeg på at t300 kan være noe for deg. Men Ericsson er kjent for gode telefoner med gode menyer og bra brukergrensesnitt, så personlig ville jeg valgt t300. Som sagt hvis du trenger en telfon med GOD batteritid, og litt lavere pris er t300 rette valget!

Lenke til kommentar
Ang. T300 og Design: Det er mulig å skifte deksel på T300'en.

hmm.. meget.. tror ikke akkurat mobilen får et helt nytt design ved å skifte deksel akkurat.. men men..

-------------------------------------------------------------------------------------

PzYco:

AMD Athlon XP 1800 + 1.53 GHz

512 Mb SdRam

40x cd brenner

16x DVD

1x 20 GB Fujitsu

1x 60 GB Samsung

1x 80 GB Samsung

Logitech tastatur (internett)

Logitech mx500 (mus)

GeForce 4 mx 420 64 MB

15" Misc LCD

Logitech Z-540 (høytalere)

AirSilver kabinett

Lenke til kommentar

Vel, i min mening har T300 null stil eller skjønnhet, og er EGENTLIG ikke særlig kul. Her er det innmaten som teller folkens.

T720 er derimot god, grei nok å bruke, den HAR stil, og de fleste kan anbefale den på sitt høyeste. valget er derimot DITT! :wink:

-------------------------------------------------------------------------------------

-------NeoNørd--------Sammensatt av software------------ :evil:

Lenke til kommentar

vel.. t720 har en del problemer.

ingen mulighet for nye ord i ordlisten, ett nummer per kontakt, ikkeno IR, max 20 sms i inbox'en (men tonnevis i utbox'en.. logisk nok), etc.

i tillegg har jeg hatt en del problemer med min som jeg ikke har hørt andre har hatt.. den slår seg av med ujevne mellomrom, høytaleren slår seg av med ujevne mellomrom, ringelydene spiller lenge etter jeg har svart anrop, etc..

Lenke til kommentar

bare en liten detalj...madammen kjøpte seg t720 i går, og det går helt fint å legge til nye ord i ordboken...det er bare litt tiltak!

først skriver man ordet...hvis det ikke vises trykker man på slett helt til man ser starten av ordet og trykker velg...deretter trykker man slett, for å fjerne mellomrommet som automatisk kommer opp, og skriver slutten av ordet...og *vips* så finnes ordet i ordboken!

vh

krister

Lenke til kommentar
bare en liten detalj...madammen kjøpte seg t720 i går, og det går helt fint å legge til nye ord i ordboken...det er bare litt tiltak!

først skriver man ordet...hvis det ikke vises trykker man på slett helt til man ser starten av ordet og trykker velg...deretter trykker man slett, for å fjerne mellomrommet som automatisk kommer opp, og skriver slutten av ordet...og *vips* så finnes ordet i ordboken!

vh

krister

da har kanskje madammen en nyere firmware enn hva jeg (og en del andre her på forumet) har.

Lenke til kommentar

T300 virket flott på bildet, men er dessverre relativt "lubben" og klumpete i virkeligheten! T 720 som et familiemedlem har skaffet seg kan man trygt si kommer til å bli en stor overgang fra folk som en vandt med T9 ordbok! Dette er ikke som å gå over fra Nokia til Ericsson!!

Har prøvd iTAP (eller hva "T9" heter på T720), dog ikke over en lengre periode.. Jeg beholder iallefall 7210'en min! :wink:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gå for T300.Har T300 selv og har ikke angret.

En god grunn til å velge T300 er batterilevetiden.

ITavisen målte den til 178 timer standby på T720,og 430 timer på T300.

Pluss at T300 er billigere,den har MMS,polyfoniske,fargeskjerm,T9,den har alt som T720 utenom kalender og pc synkronisering.

Men T300 har IR og mulighet for flere nr pr kontakt og SMS minne er på rundt 90-100 meldinger + SIM kort.

Koster bare 795 med Netcom abo :woot:

Lenke til kommentar

Holder meg til min P800, selv om den ikke har T9 ordliste, har ikke behov for det. Dessuten kan jeg sitte på IRC også, uansett hvor jeg befinner meg. Og spille alle de gamle rollespilla som ikke finns lengre, sånn som Larry, PoliceQuest,Spacequest, Day of the tentacle, Monkey Island... *sukk*... er så glad :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...