Nissen Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har windows XP og alle de nye driverne til alle komponenter i hele pc'en, men når jeg skal spille cs så går det noen minutter og plutselig klikker spillet og går ut i windows. Er det slik hos alle dere andre der ute eller er det bare hos meg? Hva kan jeg isåfall gjøre for å fikse dette? Mvh Nissen Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har en venn som har XP og han har ikke no problem med CS. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 eg har XP og CS går som en drøm her men Halflife har alltid vore ustabilt Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg har WinXP og spiller CS daglig. Jeg har aldri opplevd et eneste hint om ustabilitet. Det er nok noe annet som er feilkilden din. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg og 2 andre kamerater får spille i ca 5 min om vi kjørere server selv...så klikker cs...men om vi spiller på en dedikert server får vi spille så lenge vi vil.... Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Cs går som en drøm her, jeg kjører XP, eneste tette mongo dritten er den helvettes "mluseaccellerationen" Faens!! Får ikke slått den av!! :evil: Noen som vet hvordan?? :evil: Blir så sinna! :evil: simen. :evil: :evil: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Hvis du har en Logitech mus kan du slå den av i det i Mouseware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå