Hagforce Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hallo Fins det noen anti spyware/adware programmer med sanntids beskyttelse som er gratis for hjemmebruk? Takker for tips Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, de finnes. - Windows Defender - Spywareterminator - SpywareBlaster (fjerner ikke spyware, men forhindrer bare at det ikke kommer på din maskin) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ok. Takker så meget Windows defender er ikke noe serlig da. Men får prøve Spywareterminator. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det beste programmet for tiden nå ifølge de mest aktive her inne er superantispyware (SAS). http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ser dessverre ikke ut til at gratis versjonen av SAS har sanntids søking.... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg kjører både Spywareblaster og Spywareterminator og det var først etter at jeg installerte Spywareterminator at jeg merket drastisk forskjell. Jeg kjører søk en gang i uken (laster ned siste oppdateringer først selvfølgelig) med Spybot, Ad-Aware og SuperAntiSpyware og de finner knapt noen ting nå så Spywareterminator ser virkelig ut til å gjøre jobben. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå