o_icecold_o Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Både Firefox og IExplorer klikker på samme sider. Av og til hender det på en helt random side, som vanligvis fungerer, mens andre ganger kommer jeg ikke inn på noen sider. Og det rare er at både firefox og explorer klikker på de samme sidene. Etter en kjapp restart hender det at sidene funker igjen, men med det samme en side ikke fungerer, kommer jeg ikke inn på siden igjen. Det kommer også opp en feilmelding: "firefox.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." det samme gjelder for iexplorer.exe. Dette har aldri skjedd før, det begynte for et par måneder siden, og er rimelig frustrerende. Hvis det er en side jeg må inn på som klikker, må jeg restarte hver gang jeg skal inn på den... Håper på respons. Takk. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan tenke meg at det er noe på siden som bruker noe på maskinen din som har fått en korrupt installasjon. f.eks. flash eller noe sånt som evt. kan være uavhengig av nettleseren du bruker. Konkrete forslag for å fikse det har jeg desverre ikke, foruten reinstallasjon av minimum nettleseren og evt. hele OS. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå