olona Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei. Har en side hos one.com hvor jeg har brukt asp og de bruker chilisoft fortolker. Denne versjonen har ikke mulighet til å laste inn flere filer samtidig. Snur meg så til php og dere, og lurer på om det finnes en enkel implementasjon av noe slikt, ala Facebook sin mulighet til å laste opp flere filer samtidig. Klarer den å redusere størrelsen på bildet også samtidig hadde det vært helt - helt supert! Fantastisk mye greiere enn å laste opp fil for fil. O. Endret 13. august 2007 av olona Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 gjør et søk på forumet, så et script her som kunne det for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er vel på grensa til reklame, men ta en kik på AIDS som resizer og slikt. Sjå demo på imd.vidarlo.net Når det gjelder fleire filer i en batch så har ikkje eg studert det nøye, men viss du gir meg et par dager på det så skal eg prøve å få lagt til støtte for det i aids. Lenke til kommentar
olona Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Takk skal dere ha begge to Fikk det til, etterhvert. De hadde heldigvis oppgradert versjonen av Chilisoft siden sist. Nå har jeg et annet spørsmål er det mulighet for å lage en slik opplaster av filer som Facebook har, dvs du kan velge flere enn 1 fil. Dersom man har den file selectoren i html så kan man jo bare velge en fil om gangen, men ønske er jo å gjøre dette så enkelt som mulig og kan man velge alle de filene man vil ha så begynner det å likne noe. Dersom man i tillegg klarer å finne et script som resizer bildene før de blir lastet opp så hadde det vært supert. Det jeg egentlig er ute etter er enn opplastfunksjon som er så lik som mulig i facebook.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå