Gjest Gjest_Desperat_* Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei. Jeg har et spørsmål som jeg gjerne vil ha svar på, hvis noen kan hjelpe til Det har seg sånn at jeg har begynt å klø og svi i underlivet. Dette skjedde etter at typen som hos meg en helg. For å si det sånn ble det litt mye kosing den helgen. Dette er nå 5 dager siden, og i ettertid har jeg slitt med at det har svidd og gjort vondt. Han har slitt med det samme, bare på penis. Dette er ikke noe nytt forhold og vi har hatt sex mange ganger før.. -Ingen av oss har heller hatt sex med noen andre før. (for infoens skyld) Men det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre for å få dette bort, gjerne så fort som mulig? Det er jo meget irriterenede. Jeg vil også helt unngå å kontakte lege. Så setter stor pris på gode råd ... ? Lenke til kommentar
rtr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sannsynligvis en soppinfeksjon, dette kan dere lese mer om her. Lenke til kommentar
rtr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Så på en annen side at det ble anbefalt Diflucan tabletter, men disse er reseptbelagte. Så om ikke anbefalingen på gitt side tar knekken på dette blir dere nok nødt for å oppsøke lege. Endret 1. juli 2007 av rtr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå