nudiebear Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei! Har kjøpt en Abit Airpace (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328961&view=tests) som er koblet opp og fungerer med trådløs lydoverføring. Både ruter og airpace er satt til WPA2-PSK (AES) og fungerer. Og jeg har også testet med alt på WPA-PSK (TKIP) Har installert nyeste Vista drivere fra Abit (datert 20/06/2007). (http://www.abit.com.tw/page/no/download/do...irPace%20Family) MEN: Har store problemer med hakking av lyden, men det er et nytt wifi-setup jeg har også så det er litt for tidlig for meg å peke ut synderen her enda. En interessant observasjon er at de enkle oppstartene av enkle melodier går ok (si de første 20 sekundene), mens når musikken blir avansert/kompleks faller airpace'n straks ut. Tyder på overbelastning... Det er ikke noen andre enheter på nettverket utenom avspillerpc, storagepc, wi-fi ruter og airpace. Er det noen som har noen tips til hva jeg skal feilsøke på/hva feilen kan være? --- Update: Det fungerer prikkfritt med en annen laptop. Ser ut til at innebygd bluetooth i min FSC xa1526 gir interferens med innebygd wi-fi. Uheldigvis er bluetooth og wi-fi på samme av/på knapp på maskinen... Update the second: Installert toshiba bluetooth stack og slått av Bluetooth radio, også prøvd å disable alt som har med bluetooth å gjøre i Device Manager. Fortsatt problemer. Mulig det er noe med innstillingene til wlan kortet... Update the third: Testet tre forskjellige drivere for wlan kortet - meldte til slutt inn en feilmelding til FSC. Så får vi håpe de har en løsning Endret 30. juni 2007 av nudiebear Lenke til kommentar
sylvian Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen oppdateringer på denne? Vurderer selv å anskaffe meg denne Airpacen men om folk virker å ha problemer med den er det jo litt dumt. Har noen evt. andre billige(helst i underkant, eller rett i overkant av 1000,-) alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå