madmurdoc Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har fått meg et gavekort og jeg trenger hjelp til å velge et spill. Jeg vil helst ha et RGP spill, men jeg vet ikke om noen som er bra. Jeg har ADSL. Så det hakke noe å si om jeg må sitte på internett. Det hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen hint på om hva jeg skal kjøpe. PLEASE!!! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Anarchy Online AO går under kategorien mmorpg. Er ikke sikkert han vil bruke over 100,- i måneden bare på å spille. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Neverwinter Nights er et knallgodt rollespill... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 nwn ja, er utrolig masse moduler rundt omkring på nett, morsomt å spille alene eller sammen med 1-2 venner, flere enn 3 spillere fører til at det blir kjedelig... skulle ønske de hadde fått med hele dnd 3rd edition reglene, hadde vært dritfun (dvs 1 gigazillion forskjellige charactere, ikke bare 1 giga) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Planescape: Torment!!! Fallout serien!! Baldurs Gate spilla NWN!! Deus Ex!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Fallout 1 og 2 er vel de aller beste rpg-spillene i min mening. Planscape Torment er bra Arx Fatalis skal visstnok være kult (tror det er en remake av ultima underworld, og det var jo et gromspill) AtW Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Siden jeg er ganske ny som en liten RPG-elsker, så har jeg ikke prøvd så mange av dem, men NeverWinter Nights er ekstremt artig, og Morrowind også. Baldurs Gate 2 er jo kjempebra, selv om ikke det er av nyeste slaget. Dungeon Siege er litt av typen rollespill som blir kalt "hack'n slash", mange anmeldere har gitt spillet en lav karakter på grunn av dette, men uansett, spillet er artig, men noe ensforig. Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt Morrowind eller NeverWinter Nights. Eller ventet på et nytt spill under MMORPG-kategorien, som f.eks. Everquest 2 eller Star Wars Galxies. Erling poster vel i denne posten snart, med enda bedre råd... Glemte en ting: Les omtaler! Du har en litt søppelsekk med dem her, men det finnes massevis av andre spillsider rundt om i verden som kan gi deg et like vink til vilket spill du skal velge. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg har ihvertfall ALDRI hatt så mye glede av et spill som jeg har hatt av divine divinity de 4siste ukene http://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 eg liker bare diablo dungeon siege og deus ex Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Anbefaler Morrowind. knall spill Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg har ihvertfall ALDRI hatt så mye glede av et spill som jeg har hatt av divine divinity de 4siste ukenehttp://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ Helt enig. Dette spillet er fantastisk. En slags blanding av Diablo, Baldurs Gate og Fallout fikk jeg følelsen av. Spillet er også ganske stort, så det kommer til å holde deg engasjert i flere uker, garantert. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har fått meg et gavekort og jeg trenger hjelp til å velge et spill.Jeg vil helst ha et RGP spill, men jeg vet ikke om noen som er bra. Jeg har ADSL. Så det hakke noe å si om jeg må sitte på internett. Det hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen hint på om hva jeg skal kjøpe. PLEASE!!! Prøv å fortell oss hva slags type rollespill du liker, om det er drager og demoner eller mer nytmotens pang-pang. Skal du kose deg med det alene eller skal du også spille på nett? Gi oss litt mer å gå på så blir det lettere å ta fra fatet... :o Men personlig så elsker jeg Baldurs Gate serien, dersom du ikke har spilt dette før så start på eneren og gå hele veien til siste spill (totalt fire spill). Deretter kan du ta Neverwinter Nights... Baldurs Gate serien er vel også kommet i tilbudspakker/samlepakke? Des, OUT! Lenke til kommentar
agalate Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er selv stor tilhenger av EverQuest, kan anbefales om du er av typen som kan sette deg inn i et "middelaldersk online-rollespill med elementer av AD&D". Har enda til gode å se et annet RPG som gir deg dybde av slike dimensjoner og som suger så godt fast i deg Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Online? EverQuest. Offline? Morrowind og Neverwinter Nights, hvis du skal ha kvalitet RPG-er av nyere dato. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har du venner? I så fall kjøp et ekte rollespill! PC kan du bruke til andre ting Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Wizardry 8, Divine Divinity. Arx Fatalis og Ultima 9. 8) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 er FF et rollespill da? trodde det var hack'n slash/shooter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå