Gå til innhold

Hva er det beste RPG spillet nå?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg et gavekort og jeg trenger hjelp til å velge et spill.

Jeg vil helst ha et RGP spill, men jeg vet ikke om noen som er bra. Jeg har ADSL. Så det hakke noe å si om jeg må sitte på internett. Det hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen hint på om hva jeg skal kjøpe. PLEASE!!! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nwn ja, er utrolig masse moduler rundt omkring på nett, morsomt å spille alene eller sammen med 1-2 venner, flere enn 3 spillere fører til at det blir kjedelig... skulle ønske de hadde fått med hele dnd 3rd edition reglene, hadde vært dritfun (dvs 1 gigazillion forskjellige charactere, ikke bare 1 giga)

Lenke til kommentar

Siden jeg er ganske ny som en liten RPG-elsker, så har jeg ikke prøvd så mange av dem, men NeverWinter Nights er ekstremt artig, og Morrowind også. Baldurs Gate 2 er jo kjempebra, selv om ikke det er av nyeste slaget. Dungeon Siege er litt av typen rollespill som blir kalt "hack'n slash", mange anmeldere har gitt spillet en lav karakter på grunn av dette, men uansett, spillet er artig, men noe ensforig.

Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt Morrowind eller NeverWinter Nights. Eller ventet på et nytt spill under MMORPG-kategorien, som f.eks. Everquest 2 eller Star Wars Galxies.

Erling poster vel i denne posten snart, med enda bedre råd... :)

Glemte en ting: Les omtaler! Du har en litt søppelsekk med dem her, men det finnes massevis av andre spillsider rundt om i verden som kan gi deg et like vink til vilket spill du skal velge.

Lenke til kommentar
Jeg har fått meg et gavekort og jeg trenger hjelp til å velge et spill.

Jeg vil helst ha et RGP spill, men jeg vet ikke om noen som er bra. Jeg har ADSL. Så det hakke noe å si om jeg må sitte på internett. Det hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen hint på om hva jeg skal kjøpe. PLEASE!!! :lol:

Prøv å fortell oss hva slags type rollespill du liker, om det er drager og demoner eller mer nytmotens pang-pang. Skal du kose deg med det alene eller skal du også spille på nett? Gi oss litt mer å gå på så blir det lettere å ta fra fatet... :o

Men personlig så elsker jeg Baldurs Gate serien, dersom du ikke har spilt dette før så start på eneren og gå hele veien til siste spill (totalt fire spill). Deretter kan du ta Neverwinter Nights... :D

Baldurs Gate serien er vel også kommet i tilbudspakker/samlepakke?

Des, OUT!

Lenke til kommentar

Er selv stor tilhenger av EverQuest, kan anbefales om du er av typen som kan sette deg inn i et "middelaldersk online-rollespill med elementer av AD&D". Har enda til gode å se et annet RPG som gir deg dybde av slike dimensjoner og som suger så godt fast i deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...