Only Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei Kjøpte k750i i fjor våres. Et par måneder senere begynte den å henge seg opp slik at eneste løsningen var å ta ut batteriet. Dette skjedde oftere og oftere og til slutt måtte jeg ta i bruk min gamle telefon (hadde ikke anledning til å bytte den i butikken av bostedsgrunner). I vår var jeg endelig på gamlelandet igjen og fikk reklamert på mobilen i butikken (da var garantien ute, men de i butikken var ålreite). Fikk mobilen tilbake en drøy måned etter. Joystick og keyboard ble bytta mens batteriet "kunne" være fuktskadet, og de anbefalte at jeg kjøpte nytt. Var dagen før jeg skulle ut på reise og hadde ikke tid til å bytte før om drøye ti dager, så jeg tenkte jeg skulle prøve det gamle batteriet til da. Dette funka i to dager før telefonen begynte å henge igjen. Jeg fikk skrudd den på en gang iblant og leste meldinger, men maks. fem minutter av gangen. Til slutt hang den seg helt, og etter det har det ikke vært liv i den. Gått til innkjøp av nytt battetri, men det fungerer tydeligvis ikke! Ingen reaskjon i laderen eller i mobilen! Hva nå? Må jeg komme meg avgårde til butikken igjen. Har jeg krav på lånetelfon under reprasjonstiden? Var det kanskje dumt åm bruke den med batteriet som KUNNE være fuktskadet? Noen som har lignende erfaringer med k750i som kan gi meg noen kjerringstips? takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå