nosync Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ikke Raven som utvikler er jeg ikke interessert. Det er samme som da ikke BioWare utviklet NWN2....ble bare møkk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Håper spille blir bra =) Enern var genial og toern var skuffende :/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 activsion value ikke blir utgitt utenfor usa 8969525[/snapback] Altså Soldier of Fortune: Pay Back blir ikke utgitt I Europa? Activision har gitt ut flere Activision Value-titler i Europa, eksempelvis Barbie-spillene, Pimp My Ride, Poker Games, Cabela Games og Harley Davidsson. Det er planlagt flere Activision Value-titler på det nordiske markedet til høsten, men hvilke er ikke bekreftet enda. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Husker jeg spilltte SOF bare for å splatte folk. Genialt spill. 2x Uzi, coder og plaffe hodet, det ble mindre og mindre og mer og mer bare forsvann i en fart. Artig kosestoff det! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Faen! Serien er vel saapass populaer at de kan paakoste den litt ytterligere? SOF2 var meget underholdende. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Blir jo interessant å se hvordan dette ender, det manglet, for å si det mildt, ikke på sløv programmering i SOF2. Skal man kjøre det som en value-tittel kan det fort bli relativt grellt. AtW Lenke til kommentar
STORA1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Håper virkelig de klarer å lage et bra spill. SOF2 dreide seg om online delen og den var drit bra. Singel delen driter jeg i, så lenge de klarer å lage en bra online del. Da blir det å tromme sammen gamle gutta og ha det litt gøy :-) Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Håper virkelig de klarer å lage et bra spill. SOF2 dreide seg om online delen og den var drit bra. Singel delen driter jeg i, så lenge de klarer å lage en bra online del. Da blir det å tromme sammen gamle gutta og ha det litt gøy :-) 9006555[/snapback] Ka i fan gjør du oppe så tili? Og e det lenge til november? Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det bei fette stille ang denna nyheten E det bære pølsevev alt sammen tru? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Har ikke hørt noe mer nei. Håper at hvis de skal gjøre en oppfølger, så gjør de det skikkelig. Ikke et 200-kroners "value"-spill. Spilte faktisk både SOF1 og SOF2 i går, og synes faktisk det første har holdt seg mye bedre (singleplayer). Mens nr. 2 tok seg vel seriøst med frustrerende snikemissions og en mer realistisk attitude som uansett har blitt gjort langt bedre per dags dato, så er SOF1 et hakkande morsomt og rimelig arcadeaktig run-and-gun-FPS. Vil faktisk si det føles som et noe mer sofistikert Doom. Så ofte gamle spill skuffer når man finner dem fram på nytt, men dette var et hederlig unntak. Endret 5. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Det bei fette stille ang denna nyheten E det bære pølsevev alt sammen tru? 9139411[/snapback] Hvorfor skulle det være "pølsevev"? Det tar tid å lage spill. Det har jo nylig blitt annonsert. Må jo minst vente en del måneder før vi får noe mer info. Endret 5. august 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 I SoF 1 brukte jeg å kjøre spillet i slowmo, og så se hvor mange deler jeg klarte å partere kroppen i før den falt i bakken 8973548[/snapback] Been there, done that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg