Thor. Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei. Jeg har en nokia 5100 og får meg en se w88oi idag.. Problemet er at jeg ikke får overført alle nummerene i telefonlisten på en gang. Jag kan heller ikke putte mitt gamlesinkort i min nye tlf på grunn av abbonement. Jeg har netcom youngtalk nå og går over til Tele 2 mobil pluss. Hvordan skal jeg overføre alt på en gang? Det er snakk om 100 nr ca og under 24 timer å overføre på. Jeg har både blåtann og fungerende infrarød. Endret 29. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hvorfor under 24 timer å overføre på? Vet ikke om det hjelper, men på min N80 kan jeg gjøre følgende: Inne i kontaktliste trykk Valg->Merk/fjern merking->Merk alt Deretter går du til Valg->Send->Via Bluetooth (evt. via infrarød om det passer bedre). Som sagt, om dette funker på 5100 vet jeg ikke, men det funker finfint på N80 i hvertfall. Endret 29. juni 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har ingen merkefunksjon.. Det er snbakk om en 5/6 år gammel tlf med ir utgang.. Men jeg puttet sim kortet i en annen tlf og da gikk alt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå