f00b Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei, jeg har etterhvert bestemt meg for å prøve å komme meg vekk fra IP-telefoni. Jeg har hatt det nå i snart 2 år, og har konstant vært plaget av ustabilitet. Jeg tenker da på at personen i den andre enden hører meg dårlig pga. hakking. Dette forekommer naturligvis oftere dersom jeg bruker endel av båndbredden. Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg går frem her? Jeg ønsker å beholde det faste telefon-nummeret mitt, men kan jeg få dette på analog eller ISDN? Jeg har den gamle ISDN GTen fortsatt, men den er ikke koblet til. Målet er å koble telefonen uavhengig av båndbredden jeg bruker til internett. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 OT: Du skal kunne kobble IP telefonen sånn at den får prioritet på linjen og ikke hakker når du laster ned. Lenke til kommentar
kong3n Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 OT: Dette her har nok ikke noe med ditt IP-Telefoni abb å gjøre, men noe med oppsettet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis du har ett normalt telefonnummer så kan du gå tilbake til analog eller ISDN når du vil. Har du ett av de 23* som f.eka Telio delte ut en stund så vil du nok få ett nytt. Analogabonnementet har blitt blilligere så IP-telefonen har ikke så stor prisfordel som den hadde med mindre du er en storforbruker. Lenke til kommentar
JButton Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ventelo gir deg analog telefoni for 59 kr pr mnd. Samme pris som du allikevel betaler i fullaksessgebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå