Gå til innhold

Partisjoneringsprogram til vista?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å utvide partisjon C:\, altså partisjonen jeg har vista på. Først prøvde jeg å bruke det innebygde disk management i vista, men det fungerte dårlig. Derfor prøvde jeg paragon hard disk management, men av en eller annen grunn ville ikke det fungere heller... Hvilke alternativer har jeg nå? Finnes det flere partisjoneringsprogrammer som fungerer med vista 64-bit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, GParted var like ubrukelig som disk management... Det lot meg ikke flytte over free space fra den ene partisjonen min til vista-partisjonen :hrm: . Tidligere har jeg bare brukt partition magic pro, som har fungert utmerket, men det fungerer jo ikke med vista... Er det fortsatt noe håp, eller må jeg bare installere xp igjen og endre partisjonsstørrelsen for så å installere vista igjen?

Lenke til kommentar

Har liten erfaring med partisjonsprogrammer, mener det er best å klare seg uten.

Har du en annen disk og Noron Ghost så kan du klone disken, da får du mulighet til å justere partisjonstørrelse.

Jeg bruker bare Ghost 2003, men det finnes sikkert alternativer som gjør det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...