Gå til innhold

Connection timeout på servere (warsow)

Anbefalte innlegg

Har begynt å spille warsow (www.warsow.net), men har støtt på et ganske stort problem.

Jeg starter spillet, og navigerer til menyen for lete opp servere. Jeg velger "search", og en del servere dukker opp. Problemet er at jeg nesten ALDRI klarer å koble til noen av dem. Jeg må ofte klikke på samme serveren, vente for å se om den får kontakt, noe den ikke gjør - så prøve igjen 10-12 ganger før jeg kommer inn (noe som er ufattelig irriterende og tidkrevende).

Det hender også ofte at server-browseren i warsow ikke finner en eneste server, og når jeg tar ned console i spillet, står det bare "connection timed out" på hver eneste server den prøve å pinge.

I tillegg til dette må jeg restarte spillet hver forbanna gang jeg vil refreshe server lista, fordi jeg hele tiden får "timed out" meldingen i trynet.

Jeg har en 10/10Mbit linje fra Lyse, ingen torrents eller annet som kjører og tar opp linja. Alt annet i henhold til nettverk funker fint, men warsow tuller noe jævlig.

Har hørt med mange andre som spiller dette, uten at de opplever samme problemer.

Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre dette? Hvor ligger en eventuel flaskehals?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...