Gå til innhold

Wii classic controller på Wiimote

AP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo har sin fortjeneste fra spill, og kun dette. Er ikkje som Sony og MS som drar inn penger fra andre markeder. Disse går vel til gjengejeld med kraftige underskudd på sin konsollsatsning. Nintendo må gå i pluss her, og det har de lykkes med siden tidenes morgen har eg fått intrykk av.

Men at det er dyrt å handle inn estra utstyr til wii, om man skal ha full pakke det er eg enig mde deg i.

Lenke til kommentar
Tilbehør er alltid dyrt i forhold til utvikling/produksjonskostnader. Ikke noe du kommer foruten dessverre.

8970396[/snapback]

Hvorfor kan de ikke lage Classic controllers med port inn i Wii?

De vill bare tjene maks ut av det skal du ha classic controllers må du kjøpe wiimote som koster 600 i Norge i tilleg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

@AP

Yup, utstyret er som jeg har skjønt sonefritt og kan brukes uten problemer på hvilken som helst Wii. Er i alle fall det jeg har hørt :)

@MoFFi

Nei, du kan ikke bruke Classic controlleren til NGC spill, da trenger du en Gamecube controller og et minnekort til gamecube. Dessverre...

Lenke til kommentar
Nintendo har sin fortjeneste fra spill, og kun dette.

Feil, Nintendo har nå også fortjeneste på Wii-konsollen i seg selv, i forhold til hva det har brukt å være tidligere :)

9098556[/snapback]

Du har rett, men det eg meinte med det innlegget var at Nintendo har sine inntekter fra spillmarkedet generelt. Altså eg formulerte meg litt for snevert :)

Lenke til kommentar
@AP

Yup, utstyret er som jeg har skjønt sonefritt og kan brukes uten problemer på hvilken som helst Wii. Er i alle fall det jeg har hørt :)

@MoFFi

Nei, du kan ikke bruke Classic controlleren til NGC spill, da trenger du en Gamecube controller og et minnekort til gamecube. Dessverre...

9098549[/snapback]

ææh surt, nesten bortkasta og kjøpe en Wii classic controller da :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...