AP Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei jeg lurte på om man må ha 2 wiimote's for å spille 2 player på VC siden kontrollen kobles til wiimote. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Eller, man kan vel benytte seg av ein GC kontroller eller vende om wiimoten i spill som kun har støtte for det knappoppsettet. Endret 29. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Trenger man 2 wiimote's for å ha 2 classic controllers? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Der kommer man nok ikkje foruten nei Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Der kommer man nok ikkje foruten nei 8968866[/snapback] Er det bare meg eller har Nintendo begynt å bli utrolig gjerrig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nintendo har sin fortjeneste fra spill, og kun dette. Er ikkje som Sony og MS som drar inn penger fra andre markeder. Disse går vel til gjengejeld med kraftige underskudd på sin konsollsatsning. Nintendo må gå i pluss her, og det har de lykkes med siden tidenes morgen har eg fått intrykk av. Men at det er dyrt å handle inn estra utstyr til wii, om man skal ha full pakke det er eg enig mde deg i. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tilbehør er alltid dyrt i forhold til utvikling/produksjonskostnader. Ikke noe du kommer foruten dessverre. Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Tilbehør er alltid dyrt i forhold til utvikling/produksjonskostnader. Ikke noe du kommer foruten dessverre. 8970396[/snapback] Hvorfor kan de ikke lage Classic controllers med port inn i Wii? De vill bare tjene maks ut av det skal du ha classic controllers må du kjøpe wiimote som koster 600 i Norge i tilleg Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 ffs, er bare å bruke GC-kontrollere om du har. Skrekkelig at de faktisk vil tjene penger på forretningene sine!! OH NOES Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er bare så nisse at ledningen er så latterlig kort på GC kontrollen, så forlenger anbefales Eller kjøp av wavebird Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 DET kan jeg si meg enig i Lenke til kommentar
AP Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Er utstyr til wii sonefri? Kan jeg bruke japanske wiimote og classic controller på wii'en min jeg kjøpte fra Norge? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hmm. er det mulig og bruke Wii Classic Controller på GameCube spill? som feks SuperMario Sunshine? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 @AP Yup, utstyret er som jeg har skjønt sonefritt og kan brukes uten problemer på hvilken som helst Wii. Er i alle fall det jeg har hørt @MoFFi Nei, du kan ikke bruke Classic controlleren til NGC spill, da trenger du en Gamecube controller og et minnekort til gamecube. Dessverre... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Nintendo har sin fortjeneste fra spill, og kun dette. Feil, Nintendo har nå også fortjeneste på Wii-konsollen i seg selv, i forhold til hva det har brukt å være tidligere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Nintendo har sin fortjeneste fra spill, og kun dette. Feil, Nintendo har nå også fortjeneste på Wii-konsollen i seg selv, i forhold til hva det har brukt å være tidligere 9098556[/snapback] Du har rett, men det eg meinte med det innlegget var at Nintendo har sine inntekter fra spillmarkedet generelt. Altså eg formulerte meg litt for snevert Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 @AP Yup, utstyret er som jeg har skjønt sonefritt og kan brukes uten problemer på hvilken som helst Wii. Er i alle fall det jeg har hørt @MoFFi Nei, du kan ikke bruke Classic controlleren til NGC spill, da trenger du en Gamecube controller og et minnekort til gamecube. Dessverre... 9098549[/snapback] ææh surt, nesten bortkasta og kjøpe en Wii classic controller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå