spurv Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Heisann. Jeg og 4 andre har denne telefonen, og 3 av oss opplever til tider disse problemene: Jeg har Chess, dem har telenor av forskjellige slag. 1.) Folk kan ikke ringe inn fordi telefonen er ute av nettet eller avslått (Løsningen er å skru av og på mobilen til den det gjelder(mottageren), MEN, alt ser ok ut med signaler o.l. men heller ikke dem kan da ringe ut) 2.) SMS, disse kommer ofte SENT inn på telefonene til de med telenor, og når de kommer, så kommer de i flokk. Kan være 8-10 timers forsinkelse. Telefonene skal ha nyeste sw. Er dette et kjent problem med denne telefonen? Syns min ble mye bedre etter en oppgradering av sw, men har nok skjedd 1-2 ganger siden den gang. Telefonene er ifra 1uke til 6mnd'er gammel. Endret 29. juni 2007 av spurv Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Min er ca 2 mnd gammel og jeg har enda ikke hatt noe problem, dette er med netcom. Bruker den også opp mot en blåtann-klokke og datamaskin. Har testet det meste på den, og ser ingen feil. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Har dere nye simkort? 8968829[/snapback] Hmm, det vet jeg ikke, hun ene har relativt nytt djuce kort (ifra jan/feb). Kan det være noe med det? Endret 29. juni 2007 av spurv Lenke til kommentar
gs-sogge Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Dere kan prøve å ta av støtten for 3G nettet. Bare bruke vanlig gsm og se om det hjelper noe. Mulig den ligger å bytter mellom nettene. Har ikke hørt om noen sånne feil på K610i før Har bare testet de med netcom ab. Endret 29. juni 2007 av gs-sogge Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 gs-sogge, min fungerer fint med støtten av og på. Lenke til kommentar
gs-sogge Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er mulig de ligger i grenseland med tanke på dekningen på 3G. Har personlig aldri blitt plaget av det, selv om jeg bor i ett område hvor 3G dekningen er så der. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Da har jeg testet litt her.. Sendt ifra en Telenor "WEB" på jobben.. Jeg har netcom(chess), da andre har Telenor.. Jeg får med engang, de får ikke. Så er nok noe rusk ute å går når. Mellom Telenor kundene faktisk . Gjelder Østlandet her. Lenke til kommentar
gs-sogge Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da er det nok noen basestasjoner som er litt tullete. Vet at det er noe trøbbel i oslo området i dag. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Opplevd samme problemer i forrig uke, null problemer med gammel mobil (samsung E730). Er det flere som har samme problem og en evt. løsning? Lenke til kommentar
spurv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Opplevd samme problemer i forrig uke, null problemer med gammel mobil (samsung E730). Er det flere som har samme problem og en evt. løsning? 9184413[/snapback] Nytt simkort på vei her. Funka for tanta mi iallefall. Så er sikkert bare å ringe operatøren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå