Gå til innhold

Sony Ericsson K610i problem

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg og 4 andre har denne telefonen, og 3 av oss opplever til tider disse problemene:

Jeg har Chess, dem har telenor av forskjellige slag.

1.)

Folk kan ikke ringe inn fordi telefonen er ute av nettet eller avslått (Løsningen er å skru av og på mobilen til den det gjelder(mottageren), MEN, alt ser ok ut med signaler o.l. men heller ikke dem kan da ringe ut)

2.)

SMS, disse kommer ofte SENT inn på telefonene til de med telenor, og når de kommer, så kommer de i flokk. Kan være 8-10 timers forsinkelse.

Telefonene skal ha nyeste sw. Er dette et kjent problem med denne telefonen? Syns min ble mye bedre etter en oppgradering av sw, men har nok skjedd 1-2 ganger siden den gang.

Telefonene er ifra 1uke til 6mnd'er gammel.

Endret av spurv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan prøve å ta av støtten for 3G nettet. Bare bruke vanlig gsm og se om det hjelper noe. Mulig den ligger å bytter mellom nettene. Har ikke hørt om noen sånne feil på K610i før

Har bare testet de med netcom ab.

Endret av gs-sogge
Lenke til kommentar

Da har jeg testet litt her.. Sendt ifra en Telenor "WEB" på jobben.. Jeg har netcom(chess), da andre har Telenor.. Jeg får med engang, de får ikke. Så er nok noe rusk ute å går når. Mellom Telenor kundene faktisk :).

Gjelder Østlandet her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Opplevd samme problemer i forrig uke, null problemer med gammel mobil (samsung E730). Er det flere som har samme problem og en evt. løsning?

9184413[/snapback]

Nytt simkort på vei her. Funka for tanta mi iallefall. Så er sikkert bare å ringe operatøren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...