elling10 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har hatt 2 pc'er tilkoblet trådløst nettverk hjemme. En laptop og en desktop. Desktopen er koplet til printer med kabel. Begge maskinene kjørte Win XP. Det fungerte veldig greit, med at jeg kunne skrive ut trådløst via desktopen fra laptopen. Nå har jeg kjøpt ny laptop, med Vista. Får ikke til å komme inn på printeren via desktopen som kjører XP. Noen som har noen triks på lur ? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Last ned oppdateringer på både XP og Vista. Kan være en barnesykdom på Vista. Sjekk på MS sine hjemmesider. Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Har fremdeles ikke fått til å dele printer, til en desktop og en laptop. Noen som kan hjelpe ? Desktop med XP , Laptop med Vista. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Om du skriver inn \\maskin-navn i adressefeltet i internett explorer, får du da opp maskinen eller får du noe feilmelding? Om du får det opp kan du høyreklikke på printeren og klikke Koble til eller noe lignende. Du har ikke tilfeldigvis to routere, en trådløs og en med kabel? Isåfall må du koble alle maskinene på samme router. Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Begge pc'ene går på samme router, trådløst. Det fungerte fint med min forrige laptop, problemet startet når jeg kjøpte ny laptop, med Vista. Når jeg skriver maskin navnet i adresse linjen, får jeg meldingen : Finner ikke maskinvaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå