EirikO Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan noen være så snill å hjelpe meg med denne feilen? Kode: http://pastebin.com/938859 Feilmelding: 1>------ Build started: Project: TCPClientApp, Configuration: Debug Windows Mobile 5.0 Pocket PC SDK (ARMV4I) ------ 1>Compiling... 1>TCPClientAppDlg.cpp 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(35) : error C2143: syntax error : missing '}' before ';' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(35) : error C2143: syntax error : missing '}' before ';' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(35) : error C2143: syntax error : missing ';' before ',' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(35) : error C2059: syntax error : ',' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(36) : error C2143: syntax error : missing ';' before '{' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(36) : error C2447: '{' : missing function header (old-style formal list?) 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(36) : error C2059: syntax error : ',' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2143: syntax error : missing ';' before '{' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2447: '{' : missing function header (old-style formal list?) 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2059: syntax error : '}' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2653: 'TheBaseClass' : is not a class or namespace name 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2065: 'GetThisMessageMap' : undeclared identifier 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2065: '_messageEntries' : undeclared identifier 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2059: syntax error : 'return' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(37) : error C2059: syntax error : '}' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(43) : error C2143: syntax error : missing ';' before '{' 1>.\TCPClientAppDlg.cpp(43) : error C2447: '{' : missing function header (old-style formal list?) 1>Build log was saved at "file://c:\MyDocs\Visual Studio 2005\Projects\TCPClientApp\TCPClientApp\Windows Mobile 5.0 Pocket PC SDK (ARMV4I)\Debug\BuildLog.htm" 1>TCPClientApp - 17 error(s), 0 warning(s) ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 vanskelig å si uten å ha koden å se på, men det virker som om du ikke har inkludert en header fil, mulig litt til, men det greier ikke jeg å se. Det jeg helt klart ser er at kompilatoren ikke vet noe om disse. TheBaseClass GetThisMessageMap _messageEntries finn ut hvor disse er erklert og legg header filen til så tror jeg det vil hjelpe. Det hadde vært lurt og lagt med TCPClientAppDlg.cpp for å få bedre hjelp. Lykke til... feilsøking er alltid moro. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 vanskelig å si uten å ha koden å se på, men det virker som om du ikke har inkludert en header fil, mulig litt til, men det greier ikke jeg å se. Det jeg helt klart ser er at kompilatoren ikke vet noe om disse. TheBaseClass GetThisMessageMap _messageEntries finn ut hvor disse er erklert og legg header filen til så tror jeg det vil hjelpe. Det hadde vært lurt og lagt med TCPClientAppDlg.cpp for å få bedre hjelp. Lykke til... feilsøking er alltid moro. 8970838[/snapback] Tusen takk for hjelpen! Fant til slutt ut at jeg hadde noen ; for mye... I headerfilen med #define ON_MYSOCKET_CONNECT skal det ikke være ; etter linja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå